Voetbaltopic (Deel 1)

Omg waar heb je die var dan voor??

1 like

Denk idd de met name niet meer naar het stadion. Dan keek ik altijd echt uit naar dat moment dat ik in de trein naar Bijlmer Arena kon stappen. Ik werk in het ziekenhuis, dus kan wel met collega’s praten erover (veel voetbalfans gelukkig!). Maar ik had vroeger wel echt dat ik ook als ik gewoon thuis op tv ging kijken dat ik echt al de hele dag zenuwachtig was. Vond dat wel een fijn gevoel altijd haha.

Waarom kijkt de VAR hier niet naar?? Dacht dat die dat zelfstandig kon beslissen.

1 like

Ik heb scheldwoorden gebruikt voor die scheids waarvan ik zelf niet wist dat ik ze kende :joy:

nu even onderzoeken waar ik een glitter brief naar toe kan sturen

1 like

Haha naar Spanje. Jammer dat sinterklaas net weg is, anders kon die hem mooi meenemen

1 like

Jeeessses

Gvd als die er niet in gaat wordt t nooit wat

Mijn buren waren op de muur aan het bonken (doen we altijd met doelpunten) en hun tv loopt voor dus ik dacht doelpunt maar nee :sob:

Nouuu dit wordt m dus echt niet meer.

Ok laat maar… EL here we come

Okeeeee lekker dan pfff

Echt he pff
Aftocht door de achterdeur naar de Europa League

Pff spanningen lopen op op het veld

Nou dit kan er ook nog wel bij.

Ben ook bang dat het nu gewoon nog even 0-2 voor Atalanta gaat worden ofzo. Dat zou echt zonde zijn.

Opzich vind ik de EL vaak leuker om naar te kijken (meer variatie, meer verrassingen, meer kans om verder te komen, vind de CL altijd zo’n voorspelbaar gegeil op de grote clubs met altijd semi dezelfde uitkomst), maar wel echt een anti-climax.

4 likes

Stom idee dat dit de top van voetbal moet zijn, maar je echt naar zo’n saaie wedstrijd zit te kijken. Tjongejonge nog 7 minuten aanzien

Nou doeeeeeei dan pff

Nou dat was ajax in de champions league

:wave:t3::wave:t3::wave:t3:

Dat was het :sob::sob::sob::sob::sob:

Tering wat kut he