Voetbaltopic (Deel 1)

Tadiccc lekkere bal
Hopelijk blijft het hierbij :sweat_smile:

3 likes

Pohh wat een doelpunt

2 likes

Jeetje nou bijna klaar!! :partying_face:

1 like

Jaaaaaa :tada::tada::tada: nu over de streep trekken mannekes

2 likes

Wat een wedstrijd dit :joy:

Zo hehe eindelijk is t af. Bizarre wedstrijd. Wel entertainment
Tadic man of the match vandaag

1 like

Ik dacht heel even dat die scheidsrechter die penalty voor Utrecht nog zou geven. Gelukkig bleef hij lekker dubieus! En ik hou echt van Tadic!

Die debutant van Utrecht, Boussaid, vind qua gezichtsuitdrukking en kapsel trouwens een beetje op Nouri lijken. Dacht heel even: heh, toen hij debuteerde.

2 likes

Wat was dit voor een wedstrijd :joy::joy: Gelukkig gewonnen :partying_face:

Dat programma van Andy van der Meijde staat op Videoland, haha, hij is een soort moderne Harry Vermeegen (RIP De Regenjas). Moet er iig wel om lachen.

Snap ik, ik rol ook vaak met mijn ogen, maar vind de binnenkijkjes wel erg grappig. Ik bedoel: Jetro een kerstboom zien optuigen, dat is amusement op zich (haha het was zo lelijk).

2 likes

Meer mensen Ajax aan het kijken? Vind het wel echt lekker dit, met grote cijfers winnen is altijd top, maar tegen clubs als ADO en Utrecht geniet ik er altijd een beetje extra van haha.

2 likes

Haha same! Hopelijk wordt het ff 0-10

1 like

Echt weer zin in vandaag!

1 like

Yesss we mogen weer’

1 like

Ben wel echt zenuwachtig

Eerst nog Sparta - Feyenoord haha. Leuke dag vandaag zo

Haller veel teveel geld. Maar wel een lange spits, dat is wel positief en bijv Ajaxlife schreef dat ie wel het maximaal haalbare is, daar hebben ze best een punt denk ik. Ben benieuwd wat ie gaat laten zien, niet alle ‘oude bekenden’ van ten hag doen het even goed.
Vrees dat t vanmiddag lastig wordt

1 like

Helaas Sparta verloren (maar niet verrassend). Ajax pakt hopelijk wel punten

Gaat Ajax winnen?

• Ja, winnen
  • Nee, verliezen
  • Gelijkspel

0 stemmers

Ik heb nog niet echt verwachtingen van Haller kan het alleen maar mee vallen.

Ik loop ook sinds vanochtend al in mijn shirt, ging net ff snel chocola halen en maar ook mijn ajax muts op gedaan. Was heeeel ff alsof ik snel nog een 6 packje ging halen voor onderweg naar de arena :joy:

1 like

Ik gok dat ze Haller nog wel gaan inzetten als het goed gaat