lekker Utrecht
YES
he jammer haha

Gelukkig maar
Pfff goede botsing zeg met die keeper van utrecht. Zag er niet uit om jaloers op te worden
Nee idd, las vandaag dat ze een extra wissel bij hersenschuddingen willen gaan toestaan. Lijkt me een zeer goed idee als ik soms zie wat er nog mag doorspelen. Maar deze kon ook echt nauwelijks meer zelf lopen. Dacht trouwens even dat ie zelfs kotsend werd gefilmd, maar misschien was het ook wel gewoon bloed vanwege zijn kaak of iets.
Jaa hij spuugde volgens mij gewoon speeksel uit.
Goed van die extra wissel trouwens! Zal tijd worden
Ja idd, las deze week ook dat Jan Vertonghen dus nog maanden last heeft gehad van die botsing tegen Ajax. En die mocht in eerste instantie ook gewoon terug, echt bizar. Lijkt me super leuk om ooit bij een voetbalclub te gaan werken in de medische staf, maar die druk om een speler weer te moeten oplappen waarvan je eigenlijk denkt ‘mwah doe maar niet’, lijkt me heel kut.
Die duw van Anthony hieraan voorafgaand was ook echt niet oké. Die mag denk ik blij zijn dat er geen VAR is.
Jaa lijkt mij ook heel interessant!
Die duw was absoluut niet nodig nee, maarja, stomme samenloop van omstandigheden. Hopen dat die keeper er snel bovenop komt!
En kut 2-2 
Wat een gekkenhuis, zoveel goals haha
Haha, ik had op een saaie wedstrijd ingezet maar blijkt toch mee te vallen
Ben blij dat ik net morgen later begin met werken! Zie dit nog wel verlenging en strafschoppen worden. Maar we kunnen deze wedstrijd iig niet beschuldigen van saai zijn.
Pff echt geen zin in verlengen of penalty’s.
Ik wil slapen maar duurt nog zo laaaang 
En toch kan ik het dan ook niet om NIET te kijken. Ondanks dat ik er dan geen zin in heb en veel liever zou slapen. Net als bij dikke nederlagen, ik blijf mezelf altijd kwellen door toch te kijken. Best gek eigenlijk haha.
Ik vind Labyad best oké spelen vandaag trouwens. Krijgt normaal zoveel kritiek, maar zeker ook bij die 3-2, dat was echt goed gedaan.

Doe ik ook ja. Wil niks missen
Nouja voorlopig is verlengen weer ff van de baan
Pff 
Van deze wedstrijd wil ik zeker niks missen
Gewoon acht doelpunten haha, bizar eigenlijk. Ik denk trouwens steeds bij een doelpunt voor Utrecht dat het een doelpunt voor Ajax is, omdat ik Scherpen niet gewend ben. Ik denk een soort van automatisch van: ‘ooh dat is Onana niet, top!’