Nog ff de samenvatting kijken, misschien speelt Ajax dan overtuigender 
Pfff tweede helft moeizaam… was weer billen knijpen
Helaas pindakaas gaan ajax spelers toch wel naar de kapper. Er is een tiktok van een kapper opgedoken die Promes, Onana en Labyad knipt
Ik blijf het altijd zo zielig vinden wanneer de commentator zegt die en die is achtergebleven in de kleedkamer. Ik zie dan iemand helemaal zielig en alleen daar zitten 
Niemand echt Ajax aan het kijken? Geef jullie geen ongelijk.
Ik wel! Had alleen bijzonder weinig te zeggen over deze wedstrijd tot nu toe haha
Mag toch hopen dat het nog een mooie wedstrijd wordt (al is het maar in nagedachtenis van mijn overleden oom, die vandaag jarig was geweest, en mij toen ik een week oud was m’n eerste ajaxshirtje cadeau gaf)!

zou mooi zijn
Ik wel! Ik hoop dat ze volhouden tweede helft
Maar wtf was dat gedoe na de goal? Doen alsof ze bij de kapper zitten? Lekker kinderachtig na alle ophef.
Ik kijk ook, maar vind 21.00 uur altijd een beetje een irritante tijd. Dus nu kijk ik terwijl ik al tandenpoetsend mijn spullen voor morgen bij elkaar pak.
Ik verwachtte van te voren trouwens niet dat Ajax zou winnen, dus ik ben al blij verrast met deze 0-1 haha.
Helemaal eens met deze post. Ik vind 21.00 ook een kuttijd, gelukkig geen verlengen. En had vooraf ook geen overwinning verwacht, dus wel blij mee. Ondanks dat de wedstrijd saai was.
Lekker door naar de kwart finale! Ik had het niet verwacht dus extra fijn nu
Yesss! Hopelijk weer een limburgse stunt met 0-16 of zo
eerste zit er in
Nou als ze deze speeltijd aanhouden dan lukt het me altijd wel zonder geluid, schreeuwen en bier. Ook wel zonder ratel. Ajax met ontbijt en in badjas it is!
Fortuna mag er wel vaak uitkomen zeg! Ajax mag blij zijn dat dit wordt afgekeurd.
Geen ratel, wel een kopje koffie haha en voor de vorm m’n offside sjaaltje maar in m’n haar gedaan maar vind die vroege wedstrijden idd altijd wel gek
Ik heb een tribune gebouwd 
Nee eigenlijk sla ik deze wedstrijd over, want ik heb net hard gelopen en ga zo douchen
Ik geloof wel dat ik vaker moet gillen dat ik nog nooit heb gezien dat Ajax een minimale voorsprong vast kan houden. Sinds ik dat hier gepost heb, is het drie keer achter elkaar gebeurd.
Damn Tagliafico is weer gewond
Dat met z’n tand en al dat bloed is nog niet eens zo kort geleden!
Ja, die commentator ook echt van: dit heeft hij minimaal één keer per wedstrijd. Weet dat ze op dit moment bezig zijn in Argentinië met een onderzoek waarbij ze voetballers na en tijdens hun loopbaan volgen en kijken wat topsport met de hersenen doet. Misschien moet hij zich even aanmelden haha.
Ik had vandaag dat ik dacht van: oh bah weer een 21.00 uur wedstrijd. Wil eigenlijk gewoon eerder naar bed voor werk. En dat vond ik zo’n saaie volwassen gedachte haha. Ik mis echt de tijd dat ik helemaal zin had en adrenaline voor ELKE wedstrijd. Zo’n leuk gevoel was dat. Nu heb ik het echt alleen nog maar sporadisch voor Europees en dat vind ik zo jammer. Echt een afsluiting van een deel van mijn leven ofzo.
Zo, nog 7 min voor einde toch van dat gelijkspel af 
Zondag trouwens dus tegen AZ. Mooi tijdstip, 16:45 haha @Rose_Gold