We doen goede zaken deze midweekse speelronde 
Ja, 16.45 is perfect haha. Niet te vroeg (12.30), niet random midden op de dag (14.30) en niet te laat (21.00).
Denk wel dat het spel iets beter moet zijn om van AZ te winnen. Die van een paar weken terug zat ook aardig wat geluk bij en de laatste weken is het wel steeds nipt winnen. Dus ik ben benieuwd.
Oh ik hou echt van 12:15 wedstrijden. Bed uit rollen de bank op en daarna heb je nog wat aan je dag 
Ik ook. Anders zit ik voor mijn gevoel de hele dag een beetje te wachten.
Vaak klopt dat wel idd, lekker chill ontbijten en Ajax kijken. Maar een paar keer per jaar presteer ik het toch om ergens tijdens de eerste helft wakker te worden.
Yes ik ben sinds 12:15 aan het kijken. En qua stand ben ik nu ff voor feyenoord omdat dit gunstig voor ajax is 
Ik kijk nu espn 1. Ik ben ado fan dus deze wedstrijd is dan wel belangrijk haha
Als Feyenoord wint ben ik echt al mijn toto’s van dit weekend kwijt, wat een ellende hahah
Ja vitesse punten laten liggen, feyenoord doet wat het moet doen. We hoeven alleen maar zelf te winnen straks. Dus ik weet alweer hoe het gaat eindigen 
Whaha precies wordt straks een grote ellende
net zoals afgelopen donderdag
Ik blijf dus de struggle houden dat ik nergens kan kijken
Eerst keek ik via fox van m’n schoonouders maar zij hebben nu geen abonnement meer ivm verhuizen. Ik heb zelf wel een tv maar dat abbonement wordt via m’n huisbaas geregeld en daar kan ik dus geen espn nemen. M’n ouders hebben ziggo maar geen espn en daar kan je alleen een dagpas kopen op de tv maar niet via de app 

Ik wil gewoon ajax kijken ugh
Ik wil Promes nog wel persoonlijk weg brengen als dat nodig is. Hij speelt nog steeds zo slecht.
@Pax via een stream op je laptop? Kan wel zijn dat je spaans commentaar of zo hebt maar je kan in ieder geval kijken
Ja dat doe ik meestal maar dat loopt zo vaak vast dus dan erger ik me 1.5 uur lang. Ik ga maar weer eens langs de lijn luisteren denk 
Omg wat een goede tip thanks!
Yessss Martinez eindelijk weer een basisplek 
Hier staat veldrijden en Feyenoord Psv op, echt een goede zondag wel haha
Aii awkward Berghuis vs Hansie. 
Whahah ik moest zo hard lachen
Hansie bedoelde het goed maar Berghuis was gelijk geirriteerd 
Hahha ik zat hardop te lachen 
Jaa tuurlijk knalt ESPN fucking ADO-Sparta op 1 ipv AZ-Ajax. Pffff lekker dagkaartjes verkopen.