Voetbaltopic (Deel 1)

Met dit outfit staan we al 2-0 achter :joy: Ik dacht vanochtend ik ga full out met mijn voetbal shirt outfit leuk maken; zwart leren rokje, ajax shirt, zwart met goud jasje. Komen zij in deze vreselijke combi straks het veld op :joy::rofl:

4 likes

Hahahaha ja heeft te maken met de outfits van Lille begreep ik
Maar support is ook belangrijk he! Dus als jouw outfit full out is dan moet je dat lekker zo laten. Ik zit gewoon in een trainingsbroek (geen Ajax) en grote trui dus aan mijn outfit hebben ze sowieso niks :joy:

1 like

Hahah ja ik ga mij sowieso niet omkleden voor ze. En als ze slecht spelen is deze lelijkheid een grotere ergernis voor mij :joy:

En hier gaat als ik straks buiten ben geweest en mijn werkdag er op zit ook mijn joggingsbroek aan en een vest over mijn shirt.

1 like

Oef ik zie wel weer tegen de starttijd op maar ben zo benieuwd. Wat denken jullie?

• Winst Ajax
  • Gelijkspel
  • Verlies Ajax

0 stemmers

Edit nu ben ik pessimistisch. Miss verandert het zo nog

Ik ben echt zo intens pessimistisch + weer 21.00 uur dat ik al met mezelf heb afgesproken dat ik bij 3-0 voor Lille naar bed ga. Maar soms als ik er juist wel vertrouwen in heb, gaat het juist super slecht. Dus wie weet nu andersom!

2 likes

Het valt mij de laatste dus heel erg op dat al die voetballers nog zo’n strakke en vers gekapte coupe hebben. Ik kan me haast niet voorstellen dat ze dat allemaal zelf zo goed kunnen of een partner hebben die dat kan, zit er ook een kapper in die voetbalbubbel ofzo? Als je het vergelijkt met de coronacoupes van de meeste mannen is het wel opmerkelijk.

Volgens mij postte Huntelaar laatst (toen ie nog bij Ajax was) wel een foto op insta dat ze in de kleedkamer bezig waren. Maar ik denk dat veel ook gewoon stiekem naar een thuiskapper gaan ofzo hoor. Daar was ook ophef over en toen gingen een paar spelers van Ajax juichen met een verwijzing naar kappers en kwam daar ook weer ophef over (terecht!)

@Trivia ik ken Lille ook niet, maar El Ghazi heeft al gezegd dat Ajax moet oppassen voor de snelle omschakeling. Dat is nou niet het sterkste punt van Ajax :thinking:
@Rose_Gold jij bent wel erg pessimistisch 3-0 :cry: ik mag toch hopen dat jij gewoon die hele wedstrijd af kijkt

4 likes

Haha ja, ik verwacht dit uit zelfbescherming maar gewoon alvast. Nee, ik weet niet. Ik heb zo’n gevoel dat óf Ajax echt goed speelt en wint/een punt eruit sleept óf dat het echt een dik drama met een giga nederlaag wordt. Maar wie weet zijn mijn voorspellende gaven wel heel slecht en wordt het een oersaaie 0-0.

Zonder Haller mist Ajax wel heel erg veel scorend vermogen, dus ik verwacht niet dat Ajax veel zal gaan scoren. En Stekelenburg is wel goed gelukkig, maar Onana is natuurlijk briljant.

1 like

Here we go! Ik ben kots misselijk van de zenuwen :rofl:

Oke de zgn experts zijn positiever gestemd dan wij :joy:

Edit omg nee, veel optimisten hier ineens hahaha

1 like

Ik word nu optimistisch want in mijn hoofd zouden we in de eerste vijf minuten achter staan en dat is niet gebeurd hahaha

3 likes

Haha ik heb ook nog geen hartverzakking gehad. Moet allemaal nog beetje op gang komen daar

2 likes

Stom dat ze niet gewoon ff lekker hazes draaien ofzo (geen idee of jij dat wel leuk vindt, ik zou het wel leuk vinden haha)

2 likes

Eerste helft zijn we doorgekomen. Mag wel iets meer dreiging in maar totaal niet teleurgesteld nog

1 like

@Rose_Gold je kan iig nog niet naar je bed :sunglasses:

Theo Janssen ‘ik heb een gelijkspel voorspeld’
Jan Boskamp ‘echt niet, jij zei 2-2!’
Theo Janssen ‘dat is toch een gelijkspel?’

Ik ga stuk :joy::joy:

7 likes

Ik ging ook stuk :joy: ik vind ze zo droog samen.

Ooeh de dreiging begint te komen :raised_hands:t5:

2 likes

Ik had het liever niet willen zeggen, maar een Haller in het veld zou wel echt fijn zijn geweest

4 likes

Ja, ik denk dat die één van de kansen ook gewoon wel af had gemaakt. Nu staan er heel veel spelers die wel een mooie actie hebben en technisch goed zijn, maar ik mis echt dat ‘afmaker-instinct’.

3 likes

Nahhh als dit er niet in gaat weet ik het niet meer :sob::sob:

1 like

Het is weer “zo’n” wedstrijd :cry:.

Ik liep echt helemaal vast van deze kans, ik bleef echt een goede halve minuut: hoe dan? hoe dan? hoe dan? brullen. Sorry buren!

3 likes