Voetbaltopic (Deel 1)

En lekker in die lelijke replay outfit op mag komen dagen

2 likes

Zou leuk zijn als hij ook mee zou kunnen naar de Europa League :joy:

4 likes

Hoppaaa met z’n lange been

2 likes

Wel echt heerlijk dit! Had dit niet verwacht.

De vorige keer dat ik in de Arena was, was het ook zo ontzettend koud. Dus nu heb ik helemaal flashbacks en wil ik helemaal weer naar Ajax. Ik mis het.

2 likes

Ja klopt! Laatste keer volgens mij +/- een jaar geleden voor mij…

Lekker wedstrijdje trouwensss

1 like

Timber :sob::sob:

Dit soort minuten duren altijd zo laaaang.

Ik dacht trouwens heel even in het voorbijgaan dat de speler van PSV met de blonde strook in zijn haar een tiara op had. Dacht echt: huh??? Wat is dit nou weer. Maar gewoon geverfd dus haha.

3 likes

Mwaha dat zou echt baanbrekend zijn!

En jeee wat een frustratie bij PSV hè. Ben nu wel klaar met deze wedstrijd

Die Malen ook, die schreeuwt even al zijn levensleed eruit tegen Tagliafico. Rustaaaagh jong!

Oh Klaassen! Wat een ingreep zeg. Please fluit af.

2 likes

Ja echt triest was dat!

Wow deze kans was echt zooo dichtbij. Ik schrok me dood :joy:

Edit yes het is klaar! :partying_face:

1 like

Mooie uitslag ADO - PSV :joy: Op het nippertje nog

4 likes

Ja het staat aan. Gelukkig goedgekeurd doelpunt, duurde wel heel lang haha

1 like

Duurde ff voordat die goal van Klaassen was goedgekeurd zeg pff

1 like

Snap niet waarom dat zo lang duurt. Haalt alle vaart eruit. Duidelijk (en door de grensrechter gemist) buitenspel = afkeuren, zo niet, goedkeuren en door met het spel. Hoe moeilijk is het?

Dat eeuwige polderen in dit land :sweat_smile:

1 like

Lekker koud ook met deze temperatuur om dan vier minuten te gaan staan vegeteren.

Ik dacht: nou dit wordt oersaai uitgespeeld en blijft verder zo. Dus ik ging eten voor mijn kat pakken, doelpunt gemist. Hmmm. Ben echt bang dat we Haller enorm gaan missen tegen Lille.

3 likes

Aah jongens Schöne weer in de Eredivisie. Is toch prachtig.

5 likes

Ooh jongens, :broken_heart: Heerenveen. Mijn vriend zit zich echt op te vreten op de bank, arme jongen. En die Berghuis, wát een naar ventje is dat zeg. :face_vomiting:

Jammer voor @Calypso staat Schöne er niet in.

edit: Oke twee wensen vervuld in 1 minuut: Schöne (@Calypso) erin en Berghuis met rood eraf :heart::heart::heart:

edit 2: wat een emoties hier joh. prachtige eindfase behalve dat de VAR weer volledig de vaart uit de wedstrijd haalt

3 likes

Ik ook! Maar ik ben wel blij voor Heerenveen haha. Ik vind het ook altijd zo leuk als een niet- traditionele top drie club die beker wint. Voor hen betekent het zoveel meer dan bijvoorbeeld voor Ajax of PSV. Veel meer oprechte blijdschap.

2 likes

HA NIET DUS :tada::tada::tada:

jammer genoeg nu dus Heerenveen-Ajax, altijd iets minder gezellig hier in huis :sweat_smile:

3 likes