Lieve lieve scheidsrechter! Ik ben zo intens blij dat er nog scheidsrechters zijn die zorgen voor gerechtigheid in het leven. Ik hou van je!
Haha Alverez die niet durft te kijken. Zo schattig!
EN NU AFFLUITEN.
Lieve lieve scheidsrechter! Ik ben zo intens blij dat er nog scheidsrechters zijn die zorgen voor gerechtigheid in het leven. Ik hou van je!
Haha Alverez die niet durft te kijken. Zo schattig!
EN NU AFFLUITEN.
Zijn daar ook beelden van?
Nee joh Hahahha omg yes yes yes
Omg fuck yes lekker
Omg sorry jongens ik haat het dat brobbey met zo’n attitide vertrekt, maar ik juich gewoon voor zijn goal hoor

Omg jaaaaaaaa hahaha en ook nog eens door brobbey 

Die Sanchez is echt irritant
JAAAAAAAA!! LEKKER MAN!!! Dit soort anti-voetbal van Lille hoort niet te lonen!! LEKKER DANN!!! Ik tril helemaal van deze slotfase. Wat n leven.
Herhaling: en nu AFFLUITEN!
Mijn kat schrok wakker en schoot onder de bank van mijn reactie hahaha. Sorry kat!
6 minuten pfff
Die scheids lijkt Oprah wel, maar in plaats van auto’s geeft ie kaarten weg
No no no no no no no no no, ik ga zes minuten een Alvarez doen.
Ik zit te stress eten, stress roken (mag voor nu 1 sigaretje binnen bij het open raam want ik trok het niet meer) en stress wijn drinken.
Wordt lekker slapen zo 

Hallo wat is dit. Ik ga even twee seconden drinken pakken en het is 1-2? Ben nu weer naar de keuken gestuurd omdat mijn vriend denkt dat dat helpt 
Jaa wegblijven jij, doe ons een lol 
Hahah ga tot eind signaal in de keuken zitten please
Nog 1,5 minuut 
Waaaarom voelt dit zo intens lang, ik wilde dat mijn weekend bestond uit tijd die voelt als de laatste minuten van een EL-duel met een minimale voorsprong.
Maar dan wel met lagere hartslag whaha. Tergend langzaam gaat die tijd man man man
Yesssss gewonnen 

Yessss