Ja dat wel, want anders ben ik volgend jaar dood denk ik.
HEUUUUJJJ, zo lekker dit!! Twee uitdoelpunten ook lekker! Maargoed Ajax heeft al vaker dit soort wedstrijden weggegeven in de return, dus ben nog niet gerust.
Ja dat wel, want anders ben ik volgend jaar dood denk ik.
HEUUUUJJJ, zo lekker dit!! Twee uitdoelpunten ook lekker! Maargoed Ajax heeft al vaker dit soort wedstrijden weggegeven in de return, dus ben nog niet gerust.
Ja een minuut planken duurt lang, maar 6 minuten extra tijd duurt ook lang
Maar de overwinning is binnen 

Joeeee mooi zo. Haha Ten Hag stond ook nog strak van de spanning
Graag gedaan mensen! Volgende wedstrijd ga ik wel uitgebreid een taart bakken ofzo.
90 minuten lang
Voor onze club uit Amsterdam
Gekkehuis in de keuken
Niemand die Chesirecat stoppen kan
Dank je wel! 
Lekker dit ik dacht echt ff gaat hem niet worden.
Tegen de Spurs 

Oooh wat mis ik door dar liedje nu in een volle kroeg of volle arena staan en keihard mee zingen en springen 
Wil je niet zulke vreselijke dingen ophalen alsjeblieft 
O.a. dit trauma ja
.
Ik hou wel echt van dit soort wedstrijden! Dan voel je weer even dat je leeft en dat je meer emoties hebt dan neutrale volwassen werkmodus. In de kroeg of de arena is nog 100333553x beter ja idd @Foefjeisthuis ! Mis ook wel echt dat ik nu geen vrienden meer heb die mee willen. Arena vind ik net zo tof alleen, kroeg doe je toch wat minder snel.
Als het weer kan kunnen we misschien een FF ajax avond in de kroeg doen!
Ja ik ook, geniet nog steeds als ik denk aan juventus - ajax en die wonnen we niet eens thuis. Maar de sfeer was zo geweldig toen 
Jaaa ik heb die in de kroeg gekeken en ik stond om 2 uur snachts nog met wildvreemden ergens dronken te dansen terwijl ik al mijn vrienden kwijt was 

Ja, lijkt me echt super leuk! Ik mis die avonden met gelijkgestemden en idd met wildvreemden feesten.
Ik had op de dag zelf (om 15 uur 's middags ofzo) nog een kaartje kunnen kopen, op een slecht zicht plek. Hele wedstrijd gestaan en gezongen, naast de F side, was zo geweldig. Kan daar zo erg naar verlangen, bijna nog meer dan andere feestjes haha. Niks leuker dan dat groepsgevoel vind ik
aaaaah in word hier echt zo blij van in deze tijden!!!
Jaa ik ook!
@Pax ooh super tof! Ik mis dit ook het meeste. Sowieso dat je smiddags al afspreekt met mooi weer ff biertjes doen in de stad dan richting de arena entrada en zo. Ik ben ook altijd het enige meisje tussen al mijn vrienden maar wel altijd zulke gezellige avonden.
Ja dat vind ik altijd zo kut aan die belangrijke wedstrijden, dat t overal zo teringdruk is
15 mei 2011 had ik een seizoenskaart, maar die had ik weggegeven voor die wedstrijd (ik kon ovm omstandigheden niet naar t stadion). Dus ik ging in de stad kijken. Denk dat ik half 2 op CS was en ik had die nacht bij een vriendin geslapen, dus dscht stop ff mn slaapspullen in een kluis op CS. Alle kluisjes vol. Tas mee naar t Rembrandtplein dan maar. Daar natuurlijk alle kroegen vol. Eerste helft kon ik nog net een glimp van een tv opvangen. Toen maakten we in de rust de fout naar iemand toe te willen gaan die een paar kroegen verderop zat, vooraan. Wij kwamen er natuurlijk door naar âvooraanâ en waren ons andere plekje inmiddels ook kwijt. 2e helft niks van gezien 
en dan vooral ZO kut dat ik in theorie er gewoon bij kon zijn omdat ik een scc had
Ik vraag mij trouwens echt af wie het supportersgeluid toevoegd bij de wedstrijden? Ik hoor echt foute dingen voorbij komen.
Ik vind psv - vitesse tot nu toe heel vermakelijk