Ik heb iets met het missen van tweede Ajax-doelpunten. Stond net boven even spullen in te pakken. Was het een terechte strafschop?
Echt een fantastische redding van Stekelenburg net trouwens!
Ik heb iets met het missen van tweede Ajax-doelpunten. Stond net boven even spullen in te pakken. Was het een terechte strafschop?
Echt een fantastische redding van Stekelenburg net trouwens!
Hij is te moe van zijn nachtdiensten om zich echt op te winden, dus best goed.
Lekker man 0-3 

Haha ja Sjaan, beste uitspraak
wij zitten ook al de hele tijd Sjaan dit, Sjaan dat
Sjaantje zit er lekker in!
Doorrrrrr naar de finale met Sjaan! Stap dichter bij de triple 
Heb Emmen - Sparta op tweede scherm aan, hoop zo dat Sparta punten pakt 
Omg nee Emmen nog in de 96ste minuut de gelijkmaker 

Hahaha ik weet al PRECIES wat mij vriend gaat zeggen als hij de samenvatting van Ajax - Groningen zien.
Jaa hoor altijd weer Lucky Ajax, altidj weer een voordeel van de VAR
Vooral fijn dat Tadic nu zijn misser heeft gehad, nu de volgende 20 er weer in!
Maar nee, het is een rare regel eigenlijk. Net zoals dat wanneer de bal per ongeluk tegen je hand aan stuitert en je doelpunt niet telt/het hands is. Maargoed als het consequent wordt toegepast heeft iedereen er last/voordeel van.
Ik wilde net zeggen dat ik Stekelenburg best wel goed vind keepen, maar nu is het ineens 3-1
. Maar nee buiten dat vind ik dat hij echt goede reddingen heeft!
Haha maar als jouw vriend voor Heerenveen is dan is Groningen de vijand toch? Dan zou dit niet zo erg zijn 
Ik vond het echt raar dat die penalty over mocht. Maarja voor ons wel beter
Ik zat ook gelijk in de ajax app met vrienden oooh nee heel voetbal Nederland zit nu weer op ons te haten eerst omdat we de pingel krijgen én omdat we nog een keer mochten 
Haha, nou ja de 3e was natuurlijk niet echt nodig om Groningen te verslaan dus denk niet dat hij er zo over denkt. Maar misschien is hij wel heel tevreden omdat Heerenveen met 3-0 gewonnen heeft gisteren 
Kijkt iemand hier ook de CL eigenlijk? Gisteren al vol spanning naar juve porto gekeken maar psg barca is ook genieten nu 
Zin in vanavonddd
Ik ga vanavond taart bakken dus jullie zijn weer safe! En ik heb nog meer goed nieuws. Mijn vriend is in 1988 net voor het ek geboren. Die lag in zijn oranje rompertje voor de tv en toen werden we kampioen. Ik ben 8 juni uitgerekend en Nederland speelt 13 juni de eerste wedstrijd. Dus met andere woorden. We worden dit jaar Europees kampioen.
Wat fijn dat dit al vast staat!!! 
Ik was alweer helemaal vergeten dat we een EK hebben dit jaar :’). Hopelijk kunnen we tegen die tijd al in wat grotere gezelschappen kijken
God ik vind thuiswerken op die Europese wedstrijddagen echt niet te doen hoor, ben zo onrustig en zenuwachtig hahaha hoe moet ik me concentreren??
Ik heb er vandaag vertrouwen in en dat vertrouw ik niet. Normaal heb ik er geen vertrouwen in en dan winnen we. (Dus nu heb ik er geen vertrouwen in omdat ik er vertrouwen in heb en winnen we juist wel?)
Vind dit wel een fijne tijd. Lekker patat eten en Ajax kijken zo! En dan heb ik daarna nog een uur om kalmerend te douchen en weer een rustig, normaal functionerend persoon te worden die op tijd in bed ligt.
Mijn zenuwen zijn sky high goooo Ajax!