Voetbaltopic (Deel 1)

Pff stroeve wedstrijd tot dusver. Weinig ruimte bij beide ploegen!

@tessel en dan daarna lekker klussen

Edit haha yes! Toch het doelpunt

4 likes

whoopwhoop :partying_face:

Lekkkkerr!! Klaasen is echt goed bezig de laatste tijd. En nu ff doorzetten want ik wil geen verlenging.

Ik wist trouwens helemaal niet dat Schöne qua uiterlijk zo populair was haha! Ik ben normaal ook niet van het naar uiterlijk kijken, maar laat ik mijn IT-huisgenoot de wedstrijd tussen Racing en River in Argentinië opnemen puur zodat ik naar Dario Cvitanich kan kijken? Ohja zeker!

4 likes

Haha Cvitanich vind ik ook megaknap en Schöne dus ook. Verder ben ik ook niet echt van t naar knappe mannen kijken bij voetbal. Ze worden ook steeds jonger, bedoel ik ben 2x zo oud als gravenberch volgens mij
Hoewel Toby alderweireld, hallo :drooling_face: :heart_eyes:

3 likes

Schöne is onder de voetballers mijn droom man. Knap maar niet te knap dat het glad is, dat beetje woeste uiterlijk en dan die ogen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: come to mama :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

5 likes

Nee dat snap ik wel! Dat heb ik dus ook met Cvitanich. Die heb ik wel een paar keer ontmoet ook destijds vanwege een gezamenlijke vriend. Dat is echt zo’n gentleman, die met alles en iedereen overweg kan, heel intelligent ook, maar wel met het temperament van een Zuid-Amerikaans straatschoffie. En daar ga ik heel goed op haha. + Het uiterlijk is ook echt heel weinig mis mee.

2 likes

Feit dat er al zo veel berichten over de looks en aantrekkingskracht van voetballers gaan, zegt al genoeg over het spanningsniveau van de wedstrijd haha. Gelukkig maar

3 likes

Haha arme @Chesirecat die zit 2 x in de week 90 min in de keuken voor ons

2 likes

Anders ga ik wel weer even buiten staan! Dat hielp vorige keer ook wel. Baal nog steeds dat ik niet lekker heb kunnen juichen bij die 2-1 tegen Lille haha.

2 likes

Haha ja jij was toen rennen toch? Kan nu helaas niet. Tenzij je een balkon of tuin hebt :sweat_smile:

1 like

Haha ja, ik was als één of ander buurtgek rond aan het rennen in mijn wijk! Ik heb wel een tuintje, dus daar kan ik wel rondjes gaan rennen als t moet.

2 likes

Ik sta al sinds minuut één in de keuken koekjes te bakken! Heb ik allemaal voor jullie over.

9 likes

Dit was wel duidelijk geen geldig doelpunt idd. Helaas

3 likes

Waar had tadic zijn hand moeten laten?!

2 likes

Bij iemands moeder denk ik!

Maar nee, super rare regel eigenlijk dit, want een aanvaller kan hier echt niks aan doen om het te voorkomen.

2 likes

Hahaha ja bij dumfries zijn moeder.

Ja precies het was ook achter zijn rug. Je kan moeilijk met je hand op je hoofd gaan rennen.

4 likes

Ja beter zorgt dat afgekeurde doelpunt nu niet voor verlenging. Waarom kunnen die wedstrijden niet gewoon om 20.30 uur beginnen?? Ik ben al aan het bedenken wat ik morgenochtend opzich wel zou kunnen skippen om langer te kunnen slapen en toch nog op tijd op werk te zijn.

2 likes

Penalty :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

‘Jaaa ZIE JE WEL, altijd Ajax die gewoon weer onterecht een penalty krijg. Ik had het kunnen weten met Nijhuis. Altijd weer Lucky Ajax hoor.’

4 likes

Haha
De spelers van Heerenveen protesteerden totaal niet, dus die waren het er niet mee oneens denk ik. Geef dat maar als weerwoord :yum:

2 likes