Lekker man 

Dat young boys stelde eigenlijk niks voor (durf ik nu te zeggen)
Top dit!! Door die laatste 3-0 zit ik volgende week net ff iets chiller. En Brobbey moet echt blijven.
En idd bedankt weer @Chesirecat! Werkt echt fantastisch dit!
@Foefjeisthuis neee niet zeggen! Ik ben zo getraumatiseerd door Tottenham dat ik in mijn achterhoofd toch nog denk van: oh nee straks denkt Ajax dat ze er al zijn en gaat YB drie keer scoren.
Jaa true! Maar voor vanavond dan! Volgende week
gaan we er weer vers en nieuw in.
Ik kom er nu achter dat Tottenham nog in dit toernooi zit. Kan die even uitgeschakeld alsjeblieft dankjewel? Ik kan het nog niet aan om hen weer tegen Ajax te moeten zien. Daar voel ik een onredelijke mate van intense agressie bij.
Angstzweet overal
Haha nou Dinamo Zagreb hoeft van mij ook niet door hoor
Omg dat is echt de horror als we die weer moeten tegen komen.
Jongens laten we ff genieten van deze afloop haha
Nee ook liever niet idd. Maar Tottenham verdient het gewoon niet om nog een keer door te gaan via Ajax na de vorige keer. Zagreb eigenlijk ook niet na dat duel tegen Lyon, maar dat is langer geleden. Maargoed beter loten we gewoon beide niet! Doe maar de winnaar van Granada - Molde als we de volgende ronde halen. Lijkt me wel wat.
Als we wel spurs loten gaan die niet door ten koste van Ajax hoor. Winnen we gewoon. Payback alles
Zo schattig mijn vader belt altijd als ajax heeft gewonnen om mij te feliciteren. (Alsof ik zelf heb mee gedaan) Vond zijn telefoontje al lang op zich laten wachten vanavond maar hij belde net op en zei ja sorry dat ik niet eerder belde mijn broer belde. Maakt niks uit paps
en bedankt voor de felicitaties.
En dan het liefst in de laatste minuten, met zo’n penalty van Tadic die eerst misgaat en dan over moet en dan raak is ofzo
Of of of weer een scheidsrechter die niet kan tellen en drie miljoen miljard minuten extra tijd bijtrekt voor zes keer niks en dan Brobbey in 90 + 3683046983406 met de 1-0! (Nee grapje, die 180 minuten spanning overleef ik nooit. Doe maar 6-0 voor Ajax).
Omg dit is echt een horror scenario dan bestel ik van te voren alvast een beademings machine + zo een hart shock ding om mezelf in leven te kunnen houden tijdens de wedstrijd 
Hahah dat denk ik ook altijd
Er voor nog even hopen dat feyenoord wint, komt ook niet vaak voor dat ik dat hoop 
Jaa ik ook! Werd vanochtend ook blij wakker van we mogen weer 
Haha dit is exact wat ik altijd doe met 16.45 uur wedstrijden. Vind dit veel fijner dan 14.30 uur. Ik heb al een lijst gemaakt, eens kijken hoe ver ik ga komen!
Ik heb wel het idee dat dit een beetje een lastige wedstrijd kan gaan worden. Maar ik hoop dat ik het fout heb haha. En dat Feyenoord vanmiddag even zijn best doet ja graag!
Yes 0-1 voor feyenoord!
Omg terwijl je ons lucky ajax poppetje bent
vooruit dan maar! Zolang je donderdag maar weer wilt helpen 
Yesss daar is onze Sjaan weer!