Voetbaltopic (Deel 1)

Nou wat een signaal jongens

Ik werd gewoon emotioneel van de mensen die het volkslied zongen. Pff wat mis ik het zeg om bij een voetbalwedstrijd te zijn

6 likes

Ja, en ik heb ook echt het idee dat bijna iedereen er zo over denkt? Ik ken weinig mensen die enthousiast worden van interlands. Een EK of WK: ja. Maar dan heb je ook gewoon wat langer de tijd dat dat elftal bij elkaar is etc, en is het ook gewoon spannend. Maar die random twee wedstrijdjes eens in de zoveel maanden: :woman_shrugging:. Ik heb ook het idee dat de hype vooral door de media wordt gecreëerd in een poging het wat te laten leven.

Desondanks ga ik zo wel kijken, want heel veel spannenders heb ik toch niet te doen.

1 like

Wat goed een keer een vrouwelijke scheids!

8 likes

Ja gaaf he!

Zagen jullie dat cute autootje met die bal. :joy:

4 likes

Het klonk net alsof die speler van letland “ik kan niks” heet

2 likes

Echt een fantastische reden ja. Op die manier kunnen wij ook een opstelling maken.

1 like

Ja ze hebben ook onderling die band niet dus ze lijken elkaar ook zo weinig te gunnen ofzo :woman_shrugging:t3:

Nog een reden om geen Oranje te kijken: Berghuis :face_vomiting:

8 likes

Nou in de 40ste minuut staat NL op 1-0. Ik schakel pas net naar de wedstrijd, maar dat is toch gĂȘnant. Ik houd het voorlopig wel gewoon op Eredivisie en Europa league :sweat_smile:

Edit denk dat van jullie ook niemand keek of wel? Haha

2 likes

Haha ik kijk omdat vriend het wil zien. Maar het is echt een teringsaaie wedstrijd.

2 likes

Schijt en dan raakt Blind ook zwaar geblesseerd. Dit is het allemaal niet waard. Prutsers

1 like

Ja echt kut. Afschaffen die interlands

Ze vroegen van tevoren aan v hooijdonk en raffie wat zij verwachtten, een vd 2 zei 0-9 :woman_facepalming: :joy:

3 likes

Neeeeee niet Blind hij was zo goed bezig

Hallo ik ben vijf minuten de kamer uit en mis drie goals?

Ik snap echt helemaal niks van het inbrengen van Babel. Snap ĂŒberhaupt niet wat ie in de selectie doet

3 likes

Haha nee ik weiger interlands te kijken. Maar ik hoor 0-7? En blind geblesseerd? :sob:

Ja true en 7 min extra tijd, dus die 0-9 kan ook gewoon nog. Als @Chesirecat nog ff naar de keuken of de wc ofzo gaat

2 likes

We moeten het geluk van @Chesirecat niet opmaken voor dit soort dingen :joy: we hebben nog een paar belangrijke wedstrijden voor de boeg :muscle:t5:

6 likes

Nee dat is waar, Ajax is belangrijker dan dit. @Chesirecat je mag blijven genieten van deze saaie wedstrijd

2 likes