Voetbaltopic (Deel 1)

Nou, dit is wel een gevalletje: everything went better then expected! Ajax is goed de laatste tijd, maar het blijft wel ADO haha.

Vind dit ook wel een chille tijd als je de volgende dag vrij hebt.

3 likes

Tweede helft er nog een keer vol gas over heen haha dat het wel leuk blijft om te kijken

Ja precies! Vind het altijd wel zielig als kleinere clubs zo ingemaakt worden, maar bij ADO heb ik daar minder last van :thumbsup:.

Blijf het overigens gek vinden dat Brobbey in de basis staat. Dat hij een beetje wedstrijdritme moet houden, sure. Maar basis vind ik wel een beetje gek. Geeft ook niet echt een signaal af naar andere jonge spelers die zichzelf weer eens te fantastisch vinden voor de Eredivisie.

2 likes

Ja vond ik ook vreemd! Ten hags zijn reden was dat traoré nog niet klaar is voor wedstrijden :woman_shrugging:t5: Maar gooi er dan de europese variant in met tadic in de spits.

1 like

Hahaha ja zo kennen we je niet @Foefjeisthuis, maar je huidige ava is wel heel leuk!

2 likes

Hahaa sorry @Luipaard

Ik moet zeggen dat ik ook elke keer denk huh wie heeft er wat gezegd :joy::rofl:

2 likes

Ja ik wacht op de herhaling of t nou wel of geen doelpunt was. Echt belachelijk dat in dit soort wedstrijden geen VAR is trouwens

3 likes

Ja ik vind dit echt zeer bizar! Wat is er de reden van dat dat in de kwalificatie gewoon geen VAR is? Lijkt me wel enigszins belangrijk.

Buiten het feit dat Nederland gewoon niet best is natuurlijk, maar deze scheidsrechter vind ik ook wel een matige prestatie leveren.

Nederland krijgt wel echt billenkoek

1 like

Volgens mij omdat er niet in alle stadions VAR is

1 like

Nou dit is ook een statement om niet naar Qatar te gaan :sweat_smile:

7 likes

oh wat sneu dit

Ja haha ze verliezen gewoon expres zodat ze niet naar Qatar hoeven en dus ook geen statements hoeven te maken enzo

Of moet ik nu naar het complottheorieën topic?

2 likes

Haha nee dit complot steun ik je in :joy: * gaat een aluminum hoedje knutselen *

1 like

Ohja dat ga ik ook doen. Zondag ga ik naar t museumplein, ik haal je op ja? Kunnen we samen op een pan slaan daar

1 like

Ja enige rationele verklaring voor deze aanfluiting!

1 like

Jaa top! Ik heb touwtjes aan mijn pannen gemaakt zodat ik ze niet kwijt raak. Ik maak voor jou ook wel een setje.

En we moeten even een bord hebben met een pakkende tekst.

1 like

Ja :neutral_face:

1 like

Dit verwoord echt precies mijn gevoel over interlandvoetbal haha. WK en EK vind ik leuk, maar al die kwalificatieshit neh. Als kind had ik ook gewoon geen weet van het bestaan van die interlands, er was gewoon een keer een EK of een WK en daar zat Nederland dan gewoon standaard bij. Volgens mij werd dat ook niet eens uitgezonden vroeger al die kwalificaties? Heb het idee dat dat nu veel meer een ding is.

3 likes

Oh jongens al die mensen bij elkaar :pleading_face: alleen voor dat sfeertje (al zijn het ‘maar’ 5000 man) kijk ik al

2 likes