Voetbaltopic (Deel 1)

Jaa lekker!!! Echt jammer dat die tweede er niet ook in ging. Dan geef je direct zo’n mooie dreun voor rust.

4 likes

Mooie ruststand, jammer dat het geen 2-0 staat.
Hopelijk kunnen ze dit volhouden en liefst nog eentje erbij!

4 likes

Ja er moet er minimaal nog 1 bij, 1-0 is te minimaal

2 likes

Inderdaad, zeker met het oog op de terugwedstrijd.

2 likes

Hebben jullie trouwens het nieuws van Griezmann gelezen? Hij is vandaag voor de derde keer vader geworden. Maar alledrie zijn kinderen zijn dus op 8 april geboren :joy:. Hoe krijg je het voor elkaar.

5 likes

Hahahah ik lees het nu. Wat grappig. 1 dik verjaardagsfeest per jaar dus

1 like

Ja precies!

@Chesirecat nee niet gelezen, maar wat grappig! Idd hoe krijg je het voor elkaar haha

1 like

Ik vraag me dan ook af hoe je dan bedenkt om dan elk jaar weer rond dezelfde tijd te gaan proberen kinderen te krijgen. Of hij heeft maar 1x per jaar sex, dat kan ook.

Zelfs als het nog 2-0 wordt ga ik echt bang zijn voor de return haha. Pas bij 4-0 voor Ajax ga ik denken: nouuu oké, misschien geloof ik hier wel in.

1 like

Wow penalty

1 like

Spannend!!!

Ja omg

1 like

Scheisse

Ah kut

1 like

NOOOOOOOO :sob:

1 like

Haha wiens vriend loopt er nu ookalweer lucky Ajax te roepen?

1 like

@tessel toch?

Gvd :sob::sob:

2 likes

Pfff echt balen van de penalty :sob:

Aaaah nee!! Waarom nou nu Tadic, waaarom. Mis gewoon lekker tegen ADO ofzo. Ik voelde ook eigenlijk al dat het misging gek genoeg. Keeper zat er ook wel goed bij moet ik zeggen.

1 like

Ja maar die ligt altijd om 21:30 in bed! Echt lucky ajax zou nu zijn dat de penalty weer eens over mag

5 likes

Ik sta er gewoon ook niet eens meer bij stil dat Tadic penalty’s kan missen!! Elke keer helemaal van m’n apropos als dat gebeurt

2 likes