Net als geen sieraden. Kan me nog herinneren dat er ooit iemand in de hekken bleef hangen met een trouwring ook. Hele vinger verneukt.
Haha ja moest net bij die line-up ook keihard lachen, die camera moest een halve meter omhoog zwenken voor Scherpen
En hoe klein Tagliafico eigenlijk is. Het lijkt altijd heel wat door zijn uitstraling. Maar dan komt die camera zo langs hem en dan staat hij naast Gravenberch en dan is hij echt mini.
Yesss brobbey er in 

Hij keek er wel echt bij alsof die assistent-trainer Chinees met een Russisch accent tegen hem sprak.
Maar als hij er nog één of twee voor ons in schiet als afscheidscadeautje dan graag!
Lijkt me echt leuk om hem naast tagliafico, neres of antony te zien. Die zijn volgens mij allemaal net 1.70 ofzo en scherpen schijnt ruim 2m te zijn
Hij is lekker bezig
Zeker! En sowieso met neres er uit loopt het nu ook wat beter.
Pfff mijn god ik zit hier steeds JA JA JA NEEEEE te schreeuwen met mijn handen in het haar, kom op nou mannekes tik hem erin
Brobbey bedoel je?
Ik telde die van Brobbey eigenlijk al, zo alleen op de keeper af.
Als dit 1-1 blijft is het ZO zonde, dit was echt niet nodig.
Kan deze jenkerd ook even opstaan? Lijkt bijna alsof ze blij zijn met 1-1 en dit tijd rekken is, maar dan vraag ik me af waarom Roma nou genoegen zou nemen met deze stand.
Hey Sjaan
Sjaantje er in!
Hahahah ik moest gelijk aan jou denken toen Sjaan erin kwam
Denk het wel hoor, die lijken de hele wedstrijd al voor een gelijkspel te komen.
Doen daar gewoon de bus parkeren en loeren op de counter. Blijven italianen.
Ze kunnen niet van je winnen, maar je kan wel van ze verliezen
Ben trots op mezelf dat ik nog m’n ogen open heb (kap ff met die starttijden om 21 uur), maar dat is dan ook het enige positieve wat ik nu voel grr
Omgg nee nee nee nee
Hahahaha dat noseblowshot net van Martinez, gatverdamme.
Omg keihard huilen dit