Voetbaltopic (Deel 1)

Maar er komt er zo nog eentje, let maar op. Lucky Ajax!

3 likes

De verslaggever zat het sowieso te veel te jinxen met tadic mist nooit

3 likes

Nou idd! Ik was bezig met eten voor morgen pakken. Penalty! Ik zei nog dat ik zoveel vertrouwen in heb had. Doet ie me dit aan. Nu zit ik hier me af te vragen in welk universum ik me bevind, met de vriezer nog open en stukjes bevroren brood om me heen verspreid.

2 likes

@Chuckie Tadic is ook maar een mens haha

En nu die vrije trap…
al helemaal in de stress

2 likes

Omgggggggg :sob:

neeee joh

2 likes

:woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

1 like

Omg neeeeeee :sob::sob::sob: scherpen dude wtf :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Godverrrr

1 like

:sob::sob::sob::sob: wat een arremoe

2 likes

Ach neeee jongen nou toch

2 likes

Waarom had ik dit minimaal 1x in de wedstrijd verwacht? Dit was echt super onnodig, want het is echt niet dat Roma nou zo goed is.

1 like

Meh

1 like

Haha ik vind dit echt een mooi beschreven setting

2 likes

Scherpen ziet er ook zo sneu uit in z’n net te kleine tenue :frowning:
Nouja nog half uur om het goed te maken!!

5 likes

Ik vind het zo raar dat die voetballers altijd kauwgom lijken te kauwen trouwens. Wij moesten vroeger tijdens sporten altijd pertinent onze kauwgom uit want daar kon je in stikken ofzo met al dat gehijg.

2 likes

ik vergeet altijd hoe fucking groot die jongen is

6 likes

:cry:
Hopen dat Roma niet te hard gaat doordrukt, want die 1-1 na die penaltymisser komt wel binnen.

2 likes

Ik zie sommige voetballers er wel voor aan dat ze dit gewoon in hun miljoenencontract hebben laten opnemen voor hun imaaagooooo

2 likes

Net als geen sieraden. Kan me nog herinneren dat er ooit iemand in de hekken bleef hangen met een trouwring ook. Hele vinger verneukt.

3 likes