Fucking hell ugh!!!
Waarom had die gast zoveel ruimte. Man man man
Waarom is het leven zo oneerlijk? Lekker niks doen, lekker niks doen, lekker niks doen en 100% krijgen. Moest ik op mijn werk eens proberen. Kut Italianen.
Kunnen we dan nu stellen dat zoiets als een lucky Ajax niet bestaat
Nou echt hoor! Alles zit tegen vanavond 

Ehm excuuuuse me. Wat is dit??? Normaal als ik de kamer verlaat scoort Ajax. Niet de tegenpartij 
Nou idd, vriend van tessel!
Naar mijn idee gebeurt dit Ajax tegen dit soort ploegen ook echt bizar vaak. 3523633x beter spelen dan zo’n luie schijtploeg met de creativiteit van een dikke baksteen die zijn hele leven op dezelfde plek op de hoek van een vinexwijk vegeteert en m dan in de slotfase tegenkrijgen.
Props voor de ballenjongen hahahh die dacht TEMPO
Omg wat een kut speler is dit 
Bah

Zo jammer dit en totaal onnodig.
Dit wordt een zware terugwedstrijd, gaan ze nog meer de bus parkeren dan nu pfff
HAHAHA die ballenboy, heerlijk. En maar janken die gast
En de scheidsrechter die die aansteller ook nog even een gele kaart geeft. Ga dan op toneelles, wat een drama voor een balletje tegen je aan.
Dit weekend maar pizza met ananas eten als wraak
Haha ja die ballenjongen was nog ff iets leuks aan t einde van de wedstrijd.
Volgende week maar ff vlammen, 2-0 

Kut kut kut kut tyfus zooi 

Zwaar chagrijnig nu 
Moet je na gaan hoe supporters zich voelen van clubs die elke week verliezen 
Die woorden daar immuun voor en worden dan gewoon sarcastisch en stellen hun verwachtingen bij.
Bron: mijn NAC supportende huisgenoot.

Aaah gos hahaha nou ik vind deze avond al vreselijk.
Ik wil het graag bij deze avond laten 
Ik denk wel dat het waar is. Als je niks verwacht, ben je ook niet teleurgesteld als je het niet krijgt. Maar omdat Ajax zo goed is, verwachten wij alleen maar overwinningen. Zelfs tegen grotere Europese ploegen hebben we kans, en dus hoop. Hoop is uitgestelde teleurstelling
.