Ahh Tadic emo boii voor de camera
Awh tadic 
Hahahaha tadic: wat is huilen? Haha love deze man.
@Rose_Gold klopt helemaal! De spanning en verwachting is zo hoog.
Aah Kjellie!
Aaaw Kjell onze gvr
Eugh ik zit achter mijn laptop met een mega kater gevoel zonder een druppel te hebben gedronken 
Maar goed
positive vibes
op naar zondag
En even LOA-en voor volgende week donderdag
Op zich heeft Ajax eerder laten zien dat ze dat kunnen.
Voor hulp met visualiseren:
https://www.youtube.com/watch?v=GPCZqh51VHg
edit: vooral dat ene shot van Sergio Ramos 
Jaaa klopt! Daar hou ik mij nu ook aan vast 
Hahaha ja die blijft geweldig 
Aaah zo vet, net bij het volkslied hadden ze een tablet vast met kinderen in beeld die normaal op het veld staan.
Jaaaa zo blij! De mogelijke kampioens wedstrijd is van 20:00 uur naar 14:30 verplaatst 

Ik baalde al dat ik dan helemaal alleen moest kijken maar nu kan ik gewoon gaan day drinken en het met een van mijn vrienden kijken 
O meen je, echt veel chiller!
Jaa ik kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik het las
hahah en ik voelde mij daarna heel dom dat ik dat had. Maar is even een gezellig lichtpuntje weer. Ik baalde er echt van dat echt niks qua bezoek kon met die wedstrijd.
Oh fijn voor je! Snap ik hoor. Zin in!
Ja ik zag het ook, ik wil ook de digitale Cruijff run gaan lopen die dag, dus mag mn wekker wel zetten 
En ik ga morgen proberen een kaart voor de wedstrijd te veroveren. Ben nu al zenuwachtig
Ooh spannend! Ik ga voor je duimen 
Er is nu iemand op de radio die three little birds aanvraagt en ook ff uitlegt waarom (Ajax, voetbalfan) en refereert naar de wedstrijd in Madrid 2019. Jezus ik voel gelijk de zenuwen voor vanavond door mijn lijf gieren.
Ik heb vanmorgen kaartje ‘gekocht’ voor wedstrijd tegen az. Hopelijk wordt het ook echt de kampioenswedstrijd
Ik ben niet eens echt fan van Ajax en support een totaal andere club maar ik denk dat dat ook één van mijn favoriete voetbalherinneringen is. Het hele Champions League avontuur van dat jaar, zo spannend en uniek ook. Zou het ze zo weer gunnen haha.
Jaaaa wat tof dat je kaartjes hebt voor de arena!
———
Ik ben de hele dag al zo zenuwachtig tot kotsmisselijk aan toe. Vanochtend gelukkig wel kunnen door werken maar nu alleen maar aan het zenuwen. Dus ik ga zo maar even met een vriendin buiten wandelen.
Ik zag op twitter dat Marc Overmars in tegenstelling tot vorige week al wel is gespot met een kopje koffie voor de wedstrijd dus het eerste ritueel gaat al goed 
Omg poepie haha. Ja ga ff bewegen!
Haha ja ik zit op haar te wachten. Die vriendin heeft helemaal niks met voetbal en die loopt straks naast een stuiterbal in ajax shirt met ajax muts op
Ik beloon haar wel onderweg met een wijntje 
Hahaha ah lief dat ze zich opoffert voor je! Ga je straks alleen kijken of met iemand samen?