Die ezel bij Ajax die Haller niet heeft ingeschreven mogen ze ook per direct ontslaan
Hoop dat ze hierna flink vernederd worden door een club die het wel kan afmaken
Ik vind overigens echt dat je niet meer mag wisselen in blessuretijd tenzij je kunt aantonen dat je een ledemaat 20 meter verder op het gras hebt liggen.
Ligt er ook gewoon eentje te jenken van Roma op het gras⦠Die begrijpt met zijn drie hersencellen ook niet dat dit nog niet de finale was. Of hij oefent zijn jenkact, dat kan ook.
Nouja we winnen iig niet de EL in het jaar dat we dat waarschijnlijk thuis op de bank in ons eentje hadden moeten kijken. 
Aan het huilen
wat is dit zuur 
Weer geen triple 

Op naar zondag en dan toch wel echt de beker pakken 
Nou idd, iig geen gezellig tripje gdansk door mn neus geboord door corona
nee grapje, als we wel mochten zou ik niet naar gdansk gaan denk ik
Haha ja volgend jaar gaan we gewoon voor CL of EL winst met een vol museumplein (met ajax supporters niet met wappies)
@Trivia nou dat vooral! Het was niet dat Roma heel veel beter was of dat we van de mat werden gespeeld. Het is ook onwijs kut om tegen zo een ploeg die stil staat te voetballen 
Nee precies, ik ook niet. Maar ik had wel in Amsterdam in de kroeg oid. willen kijken.
Heb even naar de overige deelnemers gekeken die de EL nu kunnen winnen, allemaal kut! Weer lekker saai Engeland, Spanje, Italiƫ.
Niet met wappies 

Vorig jaar tegen getafe eruit met dat anti voetbal, nu roma weer met anti voetbal
Dat ligt ons gewoon niet.
Gelukkig speelt vitesse geen anti voetbal, op naar zondag, eerste prijs pakken. @Opheliac jij dit jaar nog in de kuip met t doek zwaaien?
Hahah ja voordat wappies hier mee lezen en denken ah mooi we gaan ākoffie drinkenā 
Nou ik hoop dat Ajax nu de energie voor zondag heeft want ik hou nu mijn hart vast 
Ik ga nog steeds voor de dubbel! 

Hahaha wat leuk dat je dat hebt onthouden! Nee dit keer niet, ik doe t voor de buis
Haha ja ik zag je toen nog! 
Mooi daggie was dat
De spanning begint toch langzaam te komen!
Mazraoui zit op de bank
Rensch is ook fit en staat basis.
En als klapper op de vuurpijl is Sjaan ook fit en zit ook op de bank.
De kuip is er wel een stuk van opgeknapt! 
Zin in!
Ja alle spandoeken weg moest van de KNVB! Omdat de kuip neutraal speelgebied moest zijn.
Volgens mij was bij de arena ook best veel gedoe toen over de stoeltjes dat ze rood wit werden ivm interlands en zo.
Zin in, veel plezier allemaal!!
Ik denk al de hele week van: oooh is gewoon Eredivisie-niveau, dat wint Ajax wel gewoon. Nu vlak van te voren begin ik toch te denken van: hmm hmm lastig. 
Here we go! Gooo Ajax