Voetbaltopic (Deel 1)

Godverdommeeeeeee

2 likes

Fuckkk

1 like

:sob::sob::sob: commentator heeft nu opzich wel gelijk dat ‘de opdracht hetzelfde blijft’ alleen als we nog scoren wordt het verlengen pfff
Gelukkig ben ik morgen vrij

1 like

Ahh ik voel nog wel een verlenging aankomen, wordt een latertje! Komt goed

1 like

Ja uiteraard heeft FC luie lamzak wel geluk. Waarom lijkt dat altijd zo te zijn??? Die ruktrainer met zijn bakkes: yaaay ik heb weer van alles bereikt met niks doen, ik ben de beste nutteloze ruktrainer ooit! En wat is Dzekko nou weer voor naam. Klinkt als een dakdekker met een dildo in zn reet. (Nee de slaappil werkt niet!)

Edit: nu al lekker beginnen met tijdrekken. Even liggen, even laten aaien door zijn ploeggenoot. Ga ergens anders de liefde bedrijven!! Elke minuut sterft er weer zo’n ding af.

3 likes

O nee Martinez. Ook dat nog

:sob: pff ik stress hem met de minuut harder helemaal door dit soort dingrn

Godverpielekes doe nog ff scoren

1 like

Jammer dit wel hoor

1 like

Ja nog ff in die laatste minuut. Op zn duits, maar italianen zijn daar ook wel van

1 like

Alles of niets wisseltje

2 likes

Go go gooo

1 like

Ik ben er nog! Vlaai is net uit de oven. Hij is alleen niet zo mooi geworden dus misschien heb ik de wedstrijd verpest :pensive:.

lelijke vlaaifoto

5 likes

Ah dat hartje :pleading_face:

1 like

Als de smaak maar goed is.
In de wedstrijd is ook het motto aan beide kanten: maakt niet uit of het spel lelijk is, we moeten door naar volgende ronde

1 like

Ik word echt helemaal gek. Wat een ellende om deze kutclub straks te zien juichen

1 like

Heel even die tattoo van Karsdorp
 Dat ziet er toch uit als een soort horrorfilm waarin de hoofdpersoon langzaam wordt opgegeten door een zwarte schaduw die ooit begon als klein vlekje op de huid.

@kleinmaargroot Nou inderdaad! Zo oneerlijk altijd om dit soort anti-voetbal beloond te zien worden. Dat gun ik ze gewoon echt niet. Lekker blij zijn met je anti-prestatie! “Yeah vandaag weer zo weinig mogelijk gedaan.”

Pffff nou ik geef het op hoor

1 like

Zo slordig ook nu, verlos ons aub

1 like

Jankende kutitalianen

3 likes