Voetbaltopic (Deel 1)

Nou gouden wissel hoor

1 like

:partying_face: :partying_face: hoppaaaa

1 like

Ahhh heeft Ajax een keer geluk in de blessuretijd!

2 likes

Het werkt!!

Juichen met mn hele smoel vol komkommer was overigens een interessante ervaring.

2 likes

Hahaha ja met een mazzeltje :joy: want Neres was laatste weken ook niet top

1 like

Doe gelijk ff wereldvrede

1 like

Was dit nou dat jochie met dat neppe shirt? Ik zag de eerst woonkamerbeelden niet

1 like

Aawh die juichbeelden, dit is mijn club, de herinneringen hoe dit in het stadion klinkt als je er zelf bij bent. :cry:

Krijg echt ff een brok in mijn keel. Ik mis dit.

3 likes

Ik heb het even gemist. Waren 2 jongetjes met een opa en de linker had het nep shirt aan.

Lekkerrrrrr de beker is binnen! Op naar volgende week :partying_face:

2 likes

Ik vind het leuke van tv kijken dat je ze nu beter ziet juichen. die camera kan inzoomen, in t stadion zie je dat niet.
Meteen zin in volgende week :star_struck:

Ah wat is gravenberch leuk haha echt zo’n enthousiaste jonge gast

1 like

Haha daar was ik ook bij ja, wat een ellendige dag was dat :sweat_smile:
Ik vind de beker als prijs wel het minst boeiend, maar wel altijd een lekker daggie uit.

@Foefjeisthuis Ja ik denk wel dezelfde mensen, die man had een baard en die jongetjes waren volgens mij broertjes, leken erg op elkaar. Die jongetjes hadden t zwart/gouden shirt aan. Ik zag niet dat ie nep was haha

1 like

Ja klopt! Vind die afwisseling tussen dat feestje op het veld, de juichbeelden en de badjassen op tv altijd zo leuk! Je krijgt wel meer het hele plaatje mee. Ik vind die sad Vitesse spelers ook wel meteen zieliger zo ingezoomd haha. In het stadion krijg je dat toch niet zo mee ofzo.

Aan het vuurwerk te horen heb ik meer Ajax-supporters in mijn wijk wonen!

2 likes

Ik stuur je een pb haha ik heb foto bewijs

@Rose_Gold oh dat is wel nice! Hier in Amsterdam is helemaal niks :joy:

1 like

Blind :pleading_face:

7 likes

Haha ja of het was toeval, want ik woon niet eens in de buurt van Amsterdam. Maar het was echt 2 minuten na het fluitsignaal ofzo.

Die man die die mini-bekers uitdeelt… Helemaal handschoentjes aan en dan hangt je mondkapje ergens onder je neus. Goed bezig!

Love die blije bekerscene altijd, zo schattig!

2 likes

Oh hou op heb ook zo gejankt :joy:

3 likes

Ga jij zondag eigenlijk ook? Jij hebt ook een seizoenskaart toch?

1 like

Jaaa klopt ik heb een seizoenskaart, maar ik ga zondag niet helaas!

Jij wel dus?

1 like

Ja ik wel idd!

1 like

Mega leuk! Veel plezier :tada:

2 likes