Hahaha ik moet iets te hard lachen om dit filmpje https://twitter.com/nosvoetbal/status/1383885520598487041?s=21
Haha helemaal uitgestorven 
Hahaha ik moet iets te hard lachen om dit filmpje https://twitter.com/nosvoetbal/status/1383885520598487041?s=21
Haha helemaal uitgestorven 
Ik zit ook echt vol verbazing te kijken naar de Super League plannen, zo stom. Vraag me echt af wat voor gevolgen dit gaat hebben en of het allemaal wordt doorgezet.
Volgens mij doen deze clubs het alleen om meer geld af te dwingen van de UEFA/ druk op ze te zetten.
Chelsea heeft zich sowieso al terug getrokken
Alle Engelse clubs inmiddels! Dus was van korte duur gelukkig
Oh dat is vlotjes gegaan
groot succes was het 
Haha jezus wat een shitshow die Super League, man man
Maar wat was dan zo niet oke aan dat plan van Super League? (vast een onnozele vraag, maar begrijp niet goed wat het probleem is van een nieuwe competitie (?))
Het werkt eigenlijk de ongelijkheid tussen rijkere en armere clubs heel erg in de hand waardoor zo’n Super League bij wijze van spreken een bom legt onder heel veel Europese competities en clubs. Deze legt het wel goed uit:
Gvd nico 
Ben er niet gerust op 
Ik ook niet, tot nu toe heeft utrecht meer kansen gehad dan wij
Haha bij mij ook 
Ooh ik hoopte zo op een ‘lucky ajax’ bij deze goal 
Yesss, nog 1 graag
Waaaaaaaar blijft de 2-1 dan 
Meningen over deze buitenspel?
Ik vind het lastig. Op ESPN zeggen ze nu dat het een overduidelijke fout moet zijn om teruggedraaid te worden en ze houden dan een marge aan van ± 10 cm. Dat vind ik een goed concept want anders gaan we eindeloos lijnen trekken en wordt de vaart TOTAAL uit de wedstrijd gehaald (gebeurde nu helaas toch wel).
Maar is nu wel zuur voor ons aller Ajax.
Ik vond hem niet buitenspel maar goed ik keek ook met een ajax bril.
Het is gewoon balen dat ze nu zondag niet kampioen worden
Tenzij psv zaterdag verliest maar dan is het weer niet officieel zondag.
Was geen buitenspel.
@Foefjeisthuis Nee snap ik ook.
Ik bedoel eigenlijk, moet de VAR die marge aanhouden in het terugdraaien van beslissingen? Want eerder was de VAR eindeloos bezig met lijnen trekken en werd elke lijn langs elke elleboog en grote teen gelegd. Daardoor lag het spel steeds enkele minuten stil. Ik vind het wel een goed concept dat een VAR alleen ingrijpt bij duidelijk herkenbare fouten van de arbitrage. Ze houden nu een marge van 10 cm aan, wat wel redelijk klinkt. Dan krijg je dus wel dit soort situaties. Is dat oké? Wel beter dan zonder VAR i guess en ook beter dan de te nauwkeurige maar slome VAR.
Maar nu wel jammer dat dit Ajax niet ten goede kwam (en @Foefjeisthuis nu niet bij een mogelijke kampioenswedstrijd is, toch?)