Ahhh ja dat je morgen dan gewoon knetterbrak op je werk komt en je fietssleutels ergens bent verloren
zoân ouderwets onverstandig feestje hahaha
Jaa precies! Ik was gelukkig bij alle vorige kampioenswedstrijden altijd verstandig om de dag na de kampioenswedstrijd en de dag na de huldiging vrij te nemen 
Ik ook ja. Vorige week kreeg ik nog een berichtje van een van onze vakmaten, om deze week in stad/ bij stadion te gaan kijken en ik was nog helemaal in de stemming na die wedstrijd, dus ik dacht gelijk jaaa leuk goed idee! Maar hele week nirt eens meer aan gedacht. Dus ik zit gewoon braaf op de bank
De laatste keer dat ik erbij was studeerde ik nog en kon ik gewoon lekker alle colleges de volgende dag skippen. Ik mis dat aspect van het leven in elk opzicht
. Lekker naar Ajax, feest vieren in cafĂ©âs en dan als het heel laat is zo lekker aangeschoten door de semi-stille stad slenteren. En de volgende dag tot 14.00 uur slapen. Heerlijk!
Die beelden op het parkeerdek 
Ze hadden gewoon vanaf het moment dat we wisten dat dit de kampioenswedstrijd was, moeten zeggen dat er geen feest buiten de JC Arena gehouden gaat worden. Spelers komen niet naar buiten etc. Maar niet dit 
Ook dat die spelers naar buiten kwamen en er achter hen zoân bordje met â1,5 meter aanhoudenâ stond terwijl ze allemaal al gillend een groepsknuffel deden en Antony en Neres ongeveer met hun tong in elkaars oor zaten.
En ik âsnapâ dit wel, maar als ik dan denk van: ja sommige mensen hebben al 1,5 jaar niemand geknuffeld of zelfs maar aangeraakt, dan slaat dit natuurlijk helemaal nergens op. Maargoed je ziet ook dat in voetbalteams dat er nooit maar 1 iemand positief test. Meteen je halve selectie heeft het dan.
Ik snap nog steeds niet dat de halve stad een nood verordening was + alcohol verbod en dat de gemeente over het gebied bij de Arena dacht yolo!
Ik hoorde net op npo1 dat er rond de 12.000?! mensen waren?!
Hopelijk gaat het geen grote covid gevolgen hebben.
Ik moet wennen aan dit uitshirt. Ik heb de hele tijd zoiets van: wat doet deze speler die ik ken nou weer in het shirt van een andere club?? Maar dan is het gewoon Ajax.
Jaaa hoor altijd luck Feyenoord met die penalty
En waarom ook direct rood voor Alvarez? Dacht dat er een regel was tegen dubbel straffen inmiddels?
Hahaha! En m dan niet maken he? Heerlijk! Lekker Steek!
Ik vind het shirt echt niet mooi
Hij is wel beter dan het shirt wat er was gelekt. Trainingsshirt is wel mooi 
Wat een bullshit die rode kaart, oprecht
Ik dacht ook oprecht dat hier een regel voor was. Dat dubbel straffen niet meer mocht. En sowieso: een penalty begrijp ik, zelfs als hij zijn tweede geel had gehad: oké. Maar direct rood? Voor het iets te ver uitsteken van je arm?
Ha we zijn allemaal een beetje Arco hier 
Ja echt een Ajax-spirit-Animal 
Haha arco is mijn mannelijke spirit animal 
Hahaha oh wauw dit is gewoon sneu eigenlijk! Ajax probeert het niet eens en dan twee eigen doelpunten, een penalty missen en een rode kaart pakken. Als Ajaxspeler kun je gewoon een stoel pakken, popcorn gaan vretten en kijken hoe Feyenoord het zelf verneukt.
En ze hebben een taffeslellek shirt aan
Hahah ja
tis geen feest om een feyenoorder te zijn.
Mijn vader en ik zitten ook echt te vretten en wijn te drinken en met een half oog te kijken.
Mijn moeder zit er ook gewoon doorheen te bellen 
)