Aaah ik ben zo dol op Gravenberch 

Hahahaha dit verstond ik dus ook!! Die random mix van Nederlands en Engels met een Servisch accent ook. Die grijns ook bij “Je hebt dit seizoen ook nog even gevochten!” Love Tadic.
Ik vind dit oplopen per speler zo grappig. Je ziet gewoon hun karakter zo! Maarten Stekelenburg die gewoon loopt alsof hij naar de supermarkt gaat en Martinez die een halve dansshow opvoert. Mazraoui is al dronken geloof ik.
Zeker mee eens, vind t echt leuk om te forummen met jullie tijdens Ajax! Dat ga ik wel missen als we (hopelijk) volgend seizoen weer naar stadion mogen.
En ben benieuwd wat Ajax met die foto van t oude logo bedoelt. Volgens mij hintte Ajax eerder dit seizoen ook al op een terugkeer van t logo
Ik vond Antony zo leuk haha ik vind hem samen met Neres zo grappig
En @tessel ik vind Gravenberch ook zo leuk!
echt zo’n enthousiaste jonge hond
Omg dat kleine jochie
Fijn dat onze huidige 3e doelman als een van de laatste op mocht komen
geen idee dat hij de derde doelman was. Wel heerlijk dit feestje op tv
Hahah ja wij zaten hier ook eeeuh wie? En ook die gast voor Antony. Lekker gespeeld pik gefeliciteerd met de schaal 
Wie liep er voor Antony? Ik weet t al niet meer haha
Ja die Daan reiziger, hij lijkt op Poulsen jr ofzo. Gelukkig heb ik hier een man die alles weet wie het is 

Misschien waren al deze mensen wel heel belangrijk in de kleedkamer (never forget dat frank de boer dat 10 jaar geleden over ooijer zei)
Nu lopen Antony en Neres weer als een siamese tweeling in die Braziliaanse vlag 
Met die fles champagne erbij ook, prachtig
.
Ook dat die analisten dat seizoen aan het analyseren zijn en je tussendoor echt van die oerwoudgeluiden hoort haha.
ZO GELUKKIG!
Is het champagne of is het Budweiser in een champagnefles 
Wel kut hoor als je topsporter bent en niet te vaak kan drinken en dan bij die ene gelegenheid Budweiser krijgt :”)
Kouzarski of iets in die richting! Haha naam niet eens onthouden 
Kotarski haha
Hahah die ja
we zaten echt eeuh wie? 
Vond het voor Taylor ook wel sneu, die wacht echt al een tijd op zijn doorbraak. Je traint natuurlijk wel mee met eerste en zo maar denk dat het feest gevoel toch anders is
Gefeliciteerd Ajacieden!

Oeps ik heb helemaal niet gepost omdat m’n vader hier was, maar gefeliciteerd en wat een mooie beelden he! Wel heftig om die mensenmassa te zien en dat het team ze nu zit op te jutten 
Ik ben stiekem echt heel jaloers dat ik er niet sta 
Ik heb daar echt niet genoeg schijt voor 
Ohhh ja ik had nu echt graag ergens in een café willen staan en feest vieren
Het is 11 graden, Antony met zijn blote voeten op dat koude beton haha.
Haha ja maar ik vind het toch wel moreel verwerpelijk en ook jammer dat de overheid niet inzag dat dit beter een gecontroleerd feest had kunnen zijn in het stadion. Maar jaaaaa hopelijk weinig besmettingen
Ik ook! En dan aangeschoten en dansend door de stad, met wildvreemde mensen staan juichen en dansen, door naar het volgende punt daar weer wildvreemde mensen om de nek vliegen, heel veel bier en continue moeten plassen.
@kleinmaargroot jaa ik ook hoor! Zelfs buiten was het dan beter te controleren geweest met evt hekken vakken maken mensen laten testen en dan gewoon een deel het stadion in gooien.