Voetbaltopic (Deel 1)

Omg nee niet Sparta, ze zijn zo goed bezig haha

Dit doet me echt denken aan deze film

Of misschien een speler die daar in de regio woont? Ik weet niet hoe zo’n onderzoek werkt. Of ze dan kijken naar club of naar individu.

1 like

Er staat dat Rotterdam-Rijnmond dat onderzoek doet omdat zij de expertise hebben. Dus dan zou het nog iedereen kunnen zijn. Lees op twitter dat het zou gaan om een kaart in januari, maar weet niet waar ze dan vandaan hebben gehaald.

Edit: zag dit en zij denken Beugelsdijk

3 likes

:joy:

2 likes

:joy: :joy:

3 likes

Ik ga altijd zo stuk om De Speld, deze 2 berichten allebei ook weer :joy::joy:
@tessel @Masterchef

1 like

Zag voorbij komen dat Sparta ontkende dat het Beugelsdijk was. Maar beugelsdijk heeft 30000 gele kaarten per seizoen dus lijkt mij ook niet dat hij het was.

3 likes

Ik lees net op de NOS dat de verdachte speler dit seizoen nog geen gele kaart heeft gehad dus sowieso niet Beugelsdijk :joy:

De kaart waar het onderzoek zich op richt was een opvallende. Een speler die het hele seizoen nog geen gele kaart heeft gekregen, vloert een tegenstander ver buiten zijn eigen strafschopgebied zonder dat er direct gevaar is. Het is een overtreding waar in de regel geel voor wordt gegeven.

1 like

Nou, als je de statistieken nakijkt dan was de gele kaart in januari tegen psv toch echt z’n eerste dit seizoen😅

https://nl.soccerway.com/players/tom-beugelsdijk/137118/

Oooh hoe tof is dit voor alle seizoenskaarthouders is de schaal gesmolten

https://www.instagram.com/tv/COw5T5FqKG0/?igshid=roggvzdd2xwa

1 like

Ja ik ook! Haha ik heb mijn beste vriend al gevraagd dat als hij hem niet wilt ik hem krijg of in ieder geval dat het in zijn testament komt dat ik die krijg mocht hij er niet meer zijn :joy:

3 likes

Staan er al op voor honderden euro’s

Ik vind het supervet. Weet nog niet wat ik ermee ga doen (behalve bewaren, maar weet nog niet op welke manier) het is een klein dingetje

1 like

Ik dacht ik ga de ontknoping van de Keukenkampioen kijken want dan gebeurd er altijd veel, hahaa en ja hoor de vijverberg is ondergelopen :joy::joy:

@Luipaard jaa ik zag er al zo veel op marktplaats staan echt bizar! En voor heel veel geld :flushed:

Ja ik zag wel een paar advertenties die bieden hadden ingesteld waar 50.000 euro was geboden :joy:
Ik vind t echt kansloos om zoiets te verkopen, het is zoiets unieks, dat doe ik echt voor geen goud weg

Ik las ook dat de graafschap gestaakt was ivm hevige regenval idd :woman_facepalming: ik hoop nog steeds dat ze niet promoveren

Ja waarschijnlijk ligt het nog een uur stil bij de Graafschap

2 likes

Jaa klopt ze hebben 90 minuten gekregen ipv de normale 30 minuten. Wel heel raar dat de andere wedstrijden niet zijn stil gelegd.

@Luipaard nee snap ik dat je die niet weg doet! Dit krijg je waarschijnlijk 1x en is zo uniek. Ik zou mij ook echt raar er bij voelen om er zo geld aan te verdienen.

Mn vriend zat zichzelf echt op te vreten, nu zit ie nog langer in spanning hahaha :joy:

Hahaha ah gos! Met de andere wedstrijden is het alsnog wel gunstig voor de graafschap

Jeetje

2 likes

Ooeeh GAE scoort nu ook! Wordt nu wel echt spannend

1 like