Voetbaltopic (Deel 1)

Was spannend tot de laatste minuut!

1 like

Nou echt! Ik zat helemaal puntje van mijn bank. Ook tof de beelden van de GAE spelers er steeds naast, dat maakt het extra spannend.

@Teigetje gaat het met je vriend? Hopelijk halen ze het zaterdag nog!

1 like

Hahaha hij moet er even van bijkomen :joy::joy:

Maar vond ze ook wel slecht hoor. Ze geven gewoon niet 200% lijkt het. Echt typisch de Graafschap ook om het weer op het allerlaatst aan te laten komen haha

1 like

Ja ze speelde echt vreselijk! Leek ook geen plan meer in te zitten behalve alle ballen naar voren pompen. En er waren alsnog veel kansen.

1 like

Ahh vvv maakt een erehaag en heeft 35 vlaaien meegenomen, zo leuk!
Ik hoop dat ze erin blijven

5 likes

Ik zit er klaar voor! Ben ook echt benieuwd naar Ado - Willem II, zo spannend onderin

1 like

Ja echt leuk! Hoop nu eigenlijk gewoon dat ze winnen vandaag haha. Iig geen bizar grote uitslag. Ik hoop dat ADO eruit gaat, die ga ik niet missen.

4 likes

Nee ado mag er van mij ook uit
Emmen ook, vind ik ook weinig te zoeken hebben in de eredivisie

4 likes

Ik vind zo’n schakelprogramma altijd extra leuk om te kijken

5 likes

Ik vond het vanmiddag zo spannend dat ik inmiddels in bed lig om bij te komen haha. Mijn club mag nog een jaar in ieder geval :partying_face:

5 likes

Wie is jouw club?

Aah! Gefeliciteerd met het plekje in de eredivisie. Voor welke club ben je?

Mijn club degradeert :sob:. Ik weet dat de club echt gehaat wordt op veel plekken, maar ik ben echt verdrietig.

@Foefjeisthuis RKC Waalwijk, het is nu nog officieus maar het moet zondag wel heel gek lopen willen we nu nog degraderen haha

1 like

Jaa jullie hebben het echt netjes gedaan! Is bijna niet meer te mislukken toch? Dan moet het wel heel extreem qua doelsaldo worden gespeeld?

@Sazie ado neem ik aan? Niet mijn favo club maar vind wel onwijs sneu voor de spelers en supporters. Jullie hebben echt shit gehad met alle bestuur + investeerder problemen.

Ja ado Idd. Al dat gedoe eromheen is ook zo rot. Zie het ook nog gebeuren dat de club gewoon failliet gaat.

Ja klopt inderdaad, volgens mij moet Emmen met 14-0 winnen of zo? Zul je zien dat het alsnog eng wordt haha

2 likes

Jaa snap ik! Ik vond de ene week van ajax met haller, brobbey en onana al stress. Laat staan als je dit al zo lange tijd bij je clubbie hebt. Die amerikaanse investeerders gingen ook niet door toch?

@mercurysummer ja volgens mij moesten jullie dan 0-9 verliezen en emmen met 4 of 5 - 0 winnen zeiden ze net. Emmen speelt goed dus veel doelpunten kan, maar ik zie RKC niet 0-9 verliezen bij Feyenoord. Die kunnen jullie hebben :muscle:t5: Vol gas er over zondag :crossed_fingers:t5:

2 likes

Hahaha mijn vriend is ook diehard RKC’er en je bent nu direct zijn favoriete forummer.

6 likes

Hahaha oh wat grappig zeg! Wonen jullie ook in de buurt? :eyes: jij bent toevallig een van mijn favo forummers dus ik vind dit helemaal leuk