Voetbaltopic (Deel 1)

Awh wat leuk om te lezen! Vriend is een rasechte Waalwijker. We zijn net een paar maanden geleden verhuisd naar een dorpje in de buurt maar ik werk wel nog in Waalwijk.

1 like

Zooo’n vreemd idee, ik ga echt al 22 jaar naar wedstrijden. Misschien ken ik hem gewoon :exploding_head:

Hahaha ik ga je even pb’en hoor. Zou echt te toevallig zijn!

Oké het wordt nu toch weer spannend :fearful:

Oh nee wat dan? Ik heb ajax op staan en check niet echt de andere velden

1 like

Als Emmen en Willem II allebei winnen (en Emmen een groot genoeg doelsaldo heeft) moet RKC alsnog nacompetitie spelen. Hier zit er ook eentje zo erg te stressen dat hij nu maar boodschappen gaat doen. Emmen staat nu 3-0 voor en RKC achter. Alsnog is het verschil in doelsaldo groot genoeg voor RKC om safe te zijn. Maar wel nog even spannend.

2 likes

Jaa dat wist ik inderdaad! Wist alleen even de standen op dit moment niet :grin:

Bij de wedstrijd van feyenoord-rkc zijn er supporters op het veld?!

1 like

Moet nu na deze berichten toch weer kijken haha. Snap nooit zo goed wat supporters met zulke acties willen bereiken. Het levert alleen maar meer kosten op voor je eigen club :woozy_face:

1 like

Ja snap ik ook niet. En kans dat de wedstrijd wordt stil gelegd, stadion verbod etc. Je schiet er niks mee op

1 like

Supporters op het veld? Als ik dat soort dingen lees ben ik blij met de gracht rondom het veld bij ado. Je kan maar echt op 2 punten op het veld komen en die zijn compleet afgesloten.

1 like

Nou @mercurysummer je kunt weer opgelucht ademhalen!

3 likes

Ja liepen met zijn allen met vuurwerk zo de tribunes en het veld op :woman_shrugging:t5:

Edit: beelden van de supporters https://twitter.com/espnnl/status/1393930505930805253?s=21

1 like

Ik snap echt niet waar dit soort dingen nou weer goed voor zijn. Mensen gaan hierdoor echt alleen maar negatief tegen voetbal en hun supporters aan kijken

Ik snap het ook niet. En al helemaal niet dat de spelers gingen klappen.

Het is ook niet dat feyenoord nog kampioen kon worden of zo. Dan keur ik het ook af maar dan kan je nog ergens denken deze mensen zijn heel enthousiast en doen daardoor iets heel doms.

1 like

Zo blij dat Sparta naar de play offs door is :heart_eyes: Geweldig gewoon. Ze gaan niet winnen van Feyenoord maar alsnog echt heeeeel leuk

1 like

Sparta zit wel in een goede flow toch?

Ik vind zo jammer dat de competitie voorbij is. Gelukkig nog play offs en daarna begint al bijna het EK :partying_face:

Ja zeker! Echt een fantastisch seizoen. Dus ja wie weet, sowieso kijken :raised_hands:t2:

En idd, gelukkig komt er nog genoeg aan

1 like

Jaa ik zit er dan ook klaar voor! Begint ook al lekker vroeg, vind altijd heerlijk tijdens eten voetbal kijken :sweat_smile::joy:

1 like

Zo mag Sparta het gaan proberen tegen Feyenoord. Helemaal leuk, het staat hier aan. Nog meer kijkers? (Er was geloof ik wel een Feyenoord-fan?)

2 likes

Yes ik kijk! Ik heb net utrecht groningen ook gekeken. Tweede helft was leuk.

Er was sowieso een sparta supporter!

Edit haha grapje dat ben jij :joy::joy::joy:

1 like