Aah gewoon mee posten! Ik kijk sowieso bijna alle wedstrijden. Haha tenzij je denkt die kut ajacieden
Indien nodig wil ik ook wel mijn haat tegenover Berghuis ook wel in een spoiler zetten
Neeeee ik vind het juist heel leuk om hier mee te lezen en te zien hoe fanatiek de Ajax fans hier de wedstrijden beleven!! Dus ik zal sowieso nooit “kut Ajacieden” denken ofzo
Hahah same
Alhoewel ik er nu achter kom dat ik geen idee heb hoe ik een spoiler maak
@Jeminae gelukkig maar
Nou de frustraties lopen wel erg op bij Sparta
Ik dacht even heeft beugelsdijk weer express een gele kaart nodig
Haha ja ik dacht het ook.
Nja al met al vind ik 2-0 echt een prima uitslag. Feyenoord is sowieso een klasse beter dus prima verweerd. Niemand had de illusie dat ze zouden winnen haha
Al had ik Advocaat dankzij z’n anti-Eurovisie sentiment wel echt een verlies gegund natuurlijk
Jaa sparta heeft zich goed staande gehouden! Had het ze gegund. Maar al met al alsnog een goed seizoen voor ze.
Morgen de promotie wedstrijden. Ook zin in!
Emmen houdt het wel lekker spannend! Ben benieuwd of het uiteindelijk penalty’s wordt.
Hoe zuur is het als je hier een heel seizoen voor voetbalt en dat alles dan met een paar penalty’s beslist wordt
Ja zo’n anticlimax lijkt me dat! Maar denk dat ze er toch aan moeten geloven.
Ja denk het ook. Schat dat Emmen nu beter is dan NAC, maar met penalty’s weet je het echt nooit. Wat denk jij?
Mee eens! Maarja kan gewoon nog alle kanten op. Vind het ook lastig om te bedenken wie ik het meer gun. Emmen heeft natuurlijk echt een ruk seizoen gespeeld maar wel goed herpakt op het einde. En komend seizoen Nac - Willem II zou ook wel leuk zijn.
Ohhhh het is weer heel spannend, wat was deze slecht zeg
Edit: nou, wat een feestje promoveren en dan gaan staan ruziën
Hahaha ja lekker sfeertje daar!
Aaah zo balen van Emmen Mijn favo underdog clubje.
Die arme huilende supporters ook
Ja ik vind het ook wel jammer, vind Emmen juist een leuke club. Kan me die spanning en teleurstelling zo goed voorstellen
Heb nog wel trauma’s aan een wedstrijd Emmen uit waarbij niemand het broodje bal lekker vond en het hele uitvak vol lag met half opgegeten gehaktballen haha
Jaa ik vond ze ook altijd leuk spelen. Een van de weinige clubs die laag stonden die gewoon aanvallend spelen. Maakte ze ook niet uit tegen wie. Dat kan ik altijd wel waarderen ipv omg we moeten tegen de top 3 we gaan vol in de verdediging.
Haahah ok om de broodjes bal worden ze dus niet gemist
Ja precies! Dat is als supporter veel leuker om naar te kijken. Hopelijk promoveren ze volgend jaar dan maar weer
Ja ik hoop het! Word zondag denk ik ook wel spannend NEC-NAC.