Voetbaltopic (Deel 1)

Oja huh, ik zei net promoveren?? Haha brainfart denk ik, we bespraken hier net nog wie dat zou gaan winnen. :sweat_smile: Ik zou m’n geld op NEC inzetten

2 likes

Heb je nog wat ingezet?

Haha maar serieus wtf is dit, de 7e van de KKD promoveert :clown_face:.

4 likes

Haha ja dat is toch ook erg als je de graafschap bent :joy:

Ik vond het een leuke pot vooral 2e helft toen nac vol in de aanval ging

1 like

Haha ah nee, had ik wel moeten doen! Doet me denken aan toen RKC in 2019 als nummer 8 van de KKD is gepromoveerd, echt knotsgek

Treurig nieuws.

Ah jammer. Ook geen vervanging dus

Noooo ik hou van Teckel Messi

Ik vind de voetballers die geen vaccin hebben genomen stom, ook al is 't eigen keus

3 likes

Die opmerkingen over De Ligt ook: “Bij Juventus zijn ze normaal niet vies van een naaldje”, haha.

Vind het ook wel gek dat weigeren. Ik had een tijdje persoonlijk contact met een profvoetballer, maar die vertelde dat als je geblesseerd/ ziek was en je moest toch spelen dat je alsnog vanalles kreeg toegediend om dat maar mogelijk te maken. En dan kreeg je ook echt niet precies uitgelegd wat dat nou allemaal was en wat de mogelijke bijwerkingen waren. Dus daar gaat dat ‘baas over je eigen lichaam’ ook niet zo op.

3 likes

Nou idd dat, of 't een soort principe kwestie tegen 't corona vaccin is ineens.

En wel jammer als jongeren toch ingeënt moeten worden , kan 't ook wel helpen als hun helden 't ook doen

3 likes

Is er bekend wie het vaccin geweigerd hebben dan? Ik ben wel benieuwd :blush:
Maar ik dacht dat ze afgelopen woensdag alleen gevaccineerd konden worden en toen waren alleen de spelers uit Nederlandse en Russische (dus alleen Promes) er. Dacht dat de rest sowieso geen aanbod kreeg ivm evt bijwerkingen tijdens trainingskamp

2 likes

Ik vind ook dat je daar een voorbeeld functie in hebt. Je kan ze inderdaad niet dwingen maar het geeft wel een raar beeld naar buiten uit om het niet te doen.

Cillessen heeft nu ook corona en meerdere spelers hebben het gehad. Lijkt mij ook in het belang van je eigen lichaam en het toernooi om dan toch maar wel een vaccin te krijgen.

1 like

Ja hallo staan we weer eens op een EK, gaan ze zo lopen te kutten

1 like

De Ligt, Depay, Weghorst

3 likes

Eerlijk gezegd valt het aantal spelers dat heeft geweigerd me nog mee, had er veel meer verwacht. Vind het alsnog wel heel jammer dat er überhaupt weigeraars zijn :mask:

3 likes

Ja precies haha na 7 jaar mag je weer

6 van de 15 vind ik wel veel, dat is bijna de helft

1 like

:joy:

1 like

Precies. Als je baas over je eigen lichaam wilt zijn kun je maar beter geen voetballer worden.

6 likes

Hij post nu dit.

5 likes

Ja ik vind het ook erg veel, maar in die groep had ik er dus nog meer verwacht

1 like