Voetbaltopic (Deel 1)

Onana heeft 3 maanden strafvermindering gekregen :partying_face:

Nee met pensioen!

1 like

Omg wat lief

Krul toch ook? Of heeft ie niet gespeeld in 2012? Toen was ie wel mee toch. Oh god dat was toen we er na de poulefase al uit lagen, toen het wonder van Charkov maar niet kwam. :joy: Dus toen heeft ie niet gespeeld.

1 like

Ja hij was wel mee maar niet gespeeld! Volgens mij ging het daarom.

Ik heb net mijn poule ingevuld met Nederland als winnaar :joy: go big or go home als je iets wilt winnen :joy:

1 like

Weet niet of iemand Nederland - Italiƫ (vrouwen) kijkt. Maar vind Nederland echt maar karig overkomen, staan 0-1 achter ook. Niet hun beste team staat erin maar ik had er wel wat meer van verwacht

Heeft m’n vriend ook gedaan, Nederland-Duitsland in de finale en dan met 3-1 winnen.

Maar goed, waarschijnlijk…

(Blijf ā€˜m gewoon delen @Chesirecat :joy:)

2 likes

Zou een mooie finale zijn:

@Foefjeisthuis @Krabsalade Haha NL als winnaar :joy:

2 likes

Hahah ja ik zie het totaal niet gebeuren :joy::joy::joy::joy: maar sowieso is mijn poule 1 grote gok :joy:

@Krabsalade mijn finale is Denemarken-Nederland :joy:

2 likes

Nederland als winnaar zie ik wel gebeuren hoor. Hebben jullie de reclame van de staatsloterij niet gezien? Die jongens hebben alles al geoefend, kan niet meer mis gaan

3 likes

Dit verbaasde me vet erg, maar toen ging ik even rekenen. Matthijs de Ligt zat in groep 8 de laatste keer dat we met een EK meededen :sweat_smile:

7 likes

Omg hahah dat is echt erg :joy:

2 likes

van der Vaart en Sneijder zijn wel echt wat minder sportief nu ze niet meer voetballen :face_with_hand_over_mouth:

Echt zin in de eerste wedstrijd straks! Ik zit al klaar eigenlijk :grimacing:

3 likes

Yesss helemaal klaar voor. Ik hou zo van toernooivoetbal. Op naar winst voor Italiƫ vanavond :tada:.

1 like

Yessss I’m ready. Hoop zoveel mogelijk wedstrijden te kunnen zien, echt zin in.

3 likes

Oh mooie buitenlocatie hebben ze zeg

2 likes

ZIN IN! Hopen dat m’n dochter van 4,5e week haar voetbal-loving parents veel kijkuurtjes gunt.
Edit: en ze mag natuurlijk alles meekijken. Opvoeden starts now! (En even geen clubrivaliteit hier in huis, dat pakken we straks wel weer op)

3 likes

Zo fijn dat dit nu allemaal gaat beginnen :heart:

Ben alleen wat minder blij met Makkelie, ik ben nog steeds boos om de rode kaart die hij aan Wilfried Kanon gaf een paar jaar geleden.

1 like

Looks van de staf van Italiƫ: douze points.
Volkslied beleving: gelijkspel
Nederlands tintje: :white_check_mark:

5 likes