Pff dit valt tegen
Ok hier kom ik ook van terug
Ja jongens dit komt allemaal door die teenblessure van Schuurs! Toch heftig wat zo’n blaar kan doen.
Kennelijk heeft ie er toch profijt van
Ik heb net kaartjes gescoord voor NL tegen Macedonië
En ik ga met mijn vader, zo leuk!
Nja weer oefenpartijtje kijken. Hopelijk nu weer meer kwaliteit haha
Jaa hopen op een leukere wedstrijd dan tegen schotland idd
Haha van Hooijdonk is duidelijk, het lijkt nergens op. Ik heb ook echt laaage verwachtingen voor het toernooi
Hahahaha hier in huis hetzelfde. Ik mag ook ab-so-luut niet zondag bevallen want dan speelt Nederland!!
Mijn man loopt niet heel warm voor het Nederlands elftal, dus hij is niet heel fanatiek ofzo. Hij heeft echt totaal geen vertrouwen in dit EK haha! En dan komt idd allemaal door Frank de Boer, die doet alles fout. En ik was vroeger altijd fan van Frank, vond het fantastisch dat ie toen trainer werd van Ajax, dus het doet me een beetje pijn dat ie zo afgemaakt wordt
Ik heb vertrouwen in NL op EK
- Haha, grapje zeker? Nee
- Ja absoluut! Oranje is life, altijd
- Weet niet
0 stemmers
Het zit niet mee.
Sinds ik dit gehoord heb zit dit de hele dag in mijn hoofd, hahaha zo fucking droog ook. “Dat is absoluut het maximale.”
Meh toch niet zijn seizoen.
Oh god ik krijg net dit doorgestuurd:
Such a mood.
Ik heb er wel echt zin in eigenlijk! Ook als we er direct uitgeknikkerd worden is het altijd wel leuk om te volgen. Het begint morgen natuurlijk al
Hahahah bij mij hetzelfde met dat nummer van de Speld. Er kwam vanochtend ook een bijzonder slechte cover uit de badkamer toen vriend stond te douchen .
En omg dat nummer van Frank. Hij is opeens echt overal.
Jaa ik heb er zo een zin in. Snacks voor het hele weekend zijn al ingeslagen + koelkast vol bier en wijn. Gewoon heel weekend super veel voetbal
Ik ook, sowieso love ineens alle voetbal talkshow analyse programma’s.
Normaal echt niet, maar dit vind ik altijd zo leuk. Met de teckel erbij enzo.
Ja maar de teckel gaan we dus missen deze zomer
Ja echt mega kut
(wilde muy kut typen, niet ok)
Echt?? Is ie dood?