Wat erg zeg, was vroeger toen hij net bij Ajax was echt m’n favoriete speler, pff wat erg.
?? Beetje voorbarig?
Hij zakt gewoon door z’n benen
Pfff schrok me helemaal het rambam…
Ja echt vreselijk Is er ook geen protocol dat er een ambulance bij moet komen of zo? Geen idee hoe dat werkt.
Ik kan ook niet meer stoppen met huilen
Gadverdamme wat vreselijk voor zijn familie ook om dit zo op tv te moeten zien.
Zijn vrouw/vriendin zat in het stadion
Of in het stadion, vreselijk idd
Sorry spreek hier volledig vanuit mijn situatie en wat ze bij ons hebben gedaan. We weten natuurlijk niet alles
Oh meiden wat vreselijk. Ik ben geen voetbalfan maar hou het voor mn opleiding wat in de gaten, wat erg. Zou het EK wel doorgaan? Wat een bizarre nare gebeurtenis
Volgens mij staat er bij t stadion met wedstrijden sowieso altijd wel een ambulance. Iig bij Ajax wel vaker gezien. Ik ga ervan uit dat het bij dit toernooi hetzelfde zal zijn.
God wat vreselijk dit. Ik heb weggezapt, ik kan toch niet op tv kijken hoe iemand een hartmassage krijgt. Die mensen ook op de tribune die dit van dichtbij moesten zien.
Sorry, ik had je berichtje over je persoonlijke situatie gemist. Was danook niet daarop gericht.
Ja zag het inderdaad, hoop hun kindjes niet of die zijn gelukkig niet in beeld gebracht!
Bij PSV staat ook altijd een ambulance ja
De hashtags op twitter zijn ook geblokkerd om sensatieberichten te voorkomen. Wel heel goed van twitter.
Ik ben echt helemaal van de kaart, vind het zo ontzettend erg.
Afellay wil daar helemaal niet zijn nu
Heb mijn bericht verwijderd. Dank je wel om me erop te wijzen
Ja ziekenhuis ligt er naast zeggen ze net! Ze moeten hem natuurlijk ook eerst stabiel krijgen.
@Luipaard ja idd bij Ajax ook gezien mijn oude buurman werkte daar vaak op de ambulance. Zullen hem wss eerst stabiel moeten krijgen maar mijn eerste reactie was stuur alle hulpdiensten er heen