Ja dir persoon ernaast en de keeper reageerde snel.
Kan me voorstellen dat het niet bij iedereen is, voordat je het beseft.
Perez zegt hij is met de ambulance onderweg
Wat afschuwelijk…
Omg wat verschrikkelijk dit. Hoe aangedaan iedereen ook is die daar aanwezig is echt vreselijk om te zien.
Zo verdrietig… wel kwalijk dat de presentator van de NOS tot twee keer aan Afellay vroeg: “Waar kende je hem van?” Pardon zeg, hij is aan het vechten voor z’n leven. Tot drie keer toe trouwens
Jeetje ik hoop.dat het goed gaat met hem. En kan iemand die NOS uitzending gewoon ff op reclame zetten want die arme Affelay moet nu gewoon van tv.
Die presentator probeert ook maar wat te zeggen, dat is ook lastig op zo’n moment. Ik denk niet dat hij expres vervelende vragen wil stellen ofzo
Edit: wel eens met @itakepictures dat ze beter even reclame kunnen doen of desnoods het beeld uit of iets
Snap niet dat NOS niet naar reclame schakelt. Die arme presentatoren weten het ook niet meer
Ja ik zou als regisseur zeggen jongens we kappen ermee en komen terug als er nieuws is. Al die mannen weten duidelijk ook niet wat ze moeten zeggen/ doen.
Godverdomme wat verschrikkelijk… hoop echt dat het goed komt
Zie ik nu ook voorbij komen! Pff
Nouja het is niet echt een gepaste vraag natuurlijk, maar hij moet ook opeens improviseren, want hij had zich natuurlijk voorbereid op in de rust den kwartiertje over de 1e helft kletsen. En nu moet ie opeens improviseren en een programma volpraten na zoiets schokkende. Dus ik kan me ook wel voorstellen dat ie dan stomme/gekke singen zegt of vraagt
Zou er dan niemand bij de regie zijn geweest die zegt nee we gaan even niet filmen hoe hij daar ligt…
Een bevriende trauma arts denkt dat ze wel een ritme weer te pakken hadden anders zouden ze niet zo snel stoppen bij zo’n jong iemand, heftig zeg
Ze kunnen desnoods ff een soort samenvatting van Wales - Zwitserland doen ofzo
Ja en iemand bij de regie bij het praat gedeelte die zegt: Joe we zetten een random soap op en reclame…
Anders wordt er door de AED ook geen shock geadviseerd. Helaas was die shock wel zichtbaar Laten we het hopen
Och die Afelay had zichtbaar moeite met zijn tranen in te houden.
Ja heb echt met hem te doen! Wat vreselijk joh