Voetbaltopic (Deel 1)

Ja ik vind dat Perez het echt heel goed doet door het gesprek wat meer naar zich toe te trekken. Hij is duidelijk beter in staat dan Ibrahim om erover te praten dus ook goed dat hij die rol dan ook pakt.

Edit: Ook wel handig dat hij Deens spreekt, zo kunnen ze heel snel het laatste nieuws brengen.

8 likes

Ja knap dat hij dat zo kan! Lijkt me voor hem ook echt heel heftig en persoonlijk dichtbij.

2 likes

Ik twijfelde ook over een (online) curcus van een SEH arts over reanimatie. Ga het na aanleiding hiervan toch doen, hoe eng ook. Zo zie je maar weer; zelfs de meest sportieve mensen kan het overkomen. Gadver. Zelf ook ooit gereanimeerd en die artsen destijds nog steeds ontzettend dankbaar dat ik nog leef. Zo blij ook dat hij stabiel is nu. Wat moet zijn omgeving zich machteloos hebben gevoeld :four_leaf_clover::four_leaf_clover::four_leaf_clover:

7 likes

Mijne ook niet zit normaal tegen de tv te schreeuwen als hij Ajax weer afkraakt, maar nu vind ik hem echt het zo goed doen. Het zal hem als Deen + ex voetballer ook echt veel doen.

@Sundance ik wilde echt naar die studio rennen om Ibrahim daar persoonlijk weg te trekken. Hij lijkt nu weer een beetje bij te zijn gekomen.

3 likes

Ik vond het ook eng, maar sinds 2 maanden m’n EHBO gehaald, omdat ik op een vaccinatie locatie werk en ik ben er helemaal overheen. Wat een verademing dat ik weet wat ik moet doen als iemand zoiets overkomt. Mijn ouders hebben ook gelijk een AED aangeschaft voor bij de voordeur, omdat de meest dichtbijgelegen AED echt 2 km verderop is.

3 likes

Goh, voetbalzone piekt ook weer hoor. “Verschrikkelijke beelden uit Kopenhagen” DUS laten wij ze snel delen op het internet!!! Foto’s van zijn vriendin en van hemzelf op het moment dat hij op het veld lag.

Zelfde geldt voor Dumpert maar daar verwacht ik al niets beters meer van, afvoerputje van het internet.

2 likes

Ik denk dat dit wellicht ook extra impact heeft op een paar jongens van het NL team. Die worden wellicht ook teruggeworpen naar wat ze destijds met hun teamgenoot/vriend Nouri hebben zien gebeuren en hoe slecht hij daar uit is gekomen. Zo’n groot talent ook en wie weet hoe ver hij het gebracht had.

Ben echt blij om te horen dat Eriksen iig gestabiliseerd is. Hoop van harte dat hij volledig zal herstellen.

4 likes

Eindelijk gewoon beelden van het stadion zonder het moeten praten van presentator.

Ja en een aantal hebben ook met of tegen Eriksen veel gespeeld.

Manager Eriksen op NPO Radio 1: ‘Hij ademt en kan praten.’

7 likes

Ik kan me ook voorstellen dat bijv Vertonghen en alderweireld ook weinig zin hebben om straks aan te treden

2 likes

Lukaku ook niet denk ik

4 likes

Die wedstrijd kan toch niet vandaag nog hervat worden. Ik ben zelf nog steeds aan het rillen van de shock van het zien, die spelers kunnen toch onmogelijk nog presteren vandaag?

3 likes

Ja precies. Daley Blind was ook nog schrikken destijds wat ze hebben meegemaakt.

@luipaard. Ja ik hoop dat de UEFA gewoon beslist dat ze het voetbal verder staken vanavond. Vind het ook gek dat ze het aan de spelers over lijken te laten voor nu. Maar ook die van vanavond mag van mij gecanceld worden.

3 likes

Mogelijk dat ze meteen willen communiceren wat er dan met de wedstrijd gaat gebeuren? Maar goed ik zou zelf ook zeggen las deze in ieder geval af en zeg daarbij dat meer informatie volgt. Kunnen ze vanavond uitgebreid in beraad gaan over wat te doen.

1 like

Die ook niet idd. Ik volg het buitenlandse voetbal niet heel goed, dus wist niet dat hij op dit moment ook bij inter speelt :hugs:

2 likes

Ook heel goed dat een van zijn teammaten gelijk door had dat het zwaar misse boel was!

4 likes

Als ze dit laten doorgaan dan hoop ik dat beide teams gewoon op het veld gaan zitten of een beetje de bal rond tikken zonder iets te doen.

Zou echt absurd zijn als ze moeten spelen

1 like

Ook NOS bij hun nieuwsbericht een foto van Eriksen die op de grond ligt. Die jongens staan er omheen om hem privacy te gunnen….

Haha is ook toeval dat ik dit wist hoor, ik volg eigenlijk alleen Liverpool intensief

2 likes

Ze gaan doorspelen :scream: