Voetbaltopic (Deel 1)

Ja klopt, ik denk dat ze dat niet meer hebben :sweat_smile:

Ik hoop echt dat die screenshot van willem duivel niet echt is

1 like

Maar echt, desnoods beeld op zwart met alleen even stukje tekst in beeld, dat zou toch te regelen moeten zijn. Ga je weer live als je iets fatsoenlijks kan uitzenden

4 likes

Misschien willen ze niet dat het hele publiek nu tegelijk weggaat. Die wedstrijd kan inderdaad echt niet meer doorgaan

1 like

Nee sowieso geschorst en om 19:45 meer informatie zeiden ze toch? Of verstond ik het verkeerd?

Edit: 19:45 idd vergiste me, thanks @frozenflame

3 likes

19:45 volgens mij

Jawel het staat er echt

Hij is gestabiliseerd. Echt tranen in mn ogen. Hopelijk komt alles goed

8 likes

Uefa meldt dat hij gestabiliseerd is

9 likes

Gelukkig lijkt heel Nederland wel over deze tweet te vallen aan de reacties te zien nu. Wat een idioot zeg

1 like

Pfoeh ben er zo misselijk van en ben zo blij voor z’n familie en vrienden dat hij gestabiliseerd is

1 like

Omg wat een opluchting dat die foto echt is en dat hij stabiel is :sob: zit nu van opluchting te huilen

WTF. Echt… hoe schaamteloos is deze idioot.

1 like

Ik zag het idd. Ik hoopte eerst een foute photoshop ofzo, maar ik heb me op zijn twitter gewaagd. Heel snel weer vertrokken :nauseated_face: hij weet niet eens of Eriksen gevaccineerd is?

3 likes

Jezus same hoor… fucking heftig hoop echt dat het goed komt met m

1 like

Ik ben echt zo opgelucht dat hij gestabiliseerd is en wakker is.

3 likes

Nou maar echt, je kon m in z’n ogen kijken… echt een grove fout van de regie

4 likes

Ik hoop dat deze dramatische gebeurtenis als positief effect heeft dat veel meer mensen een reanimatiecursus gaan volgen.

6 likes

Echt deze verslaggever dude laat Ibrahim met rust! Ik vind Perez het wel echt super goed het oppakken door het gesprek over te nemen. Nu antwoord Ibrahim toevallig zelf.

14 likes

Perez is zeker niet mijn favo, want ik vind m vaak negatief over Ajax, maar hij doet t nu echt goed

4 likes

Ik ga maandag gelijk mijn BHV opfrissingscursus regelen. Hij moet pas over een halfjaar, maar hoe eerder hoe beter.

2 likes