Voetbaltopic (Deel 1)

Jaa, zijkant scheenbeen/bovenkant enkel was het. Maar ik denk dat ik in het stadion ook onterecht zou roepen :joy::joy:

Maar echt veel erger van die van Wöber! En ook direct nieten op het veld, pijnlijk

Wat een idiote actie dit zeg… bizar!

Jaa, mag hopen dat ie een heel aantal wedstrijden geschorst wordt, want dit moet echt niet mogen gewoon.

2 likes

Ik durf gewoon niet te kijken :rofl::rofl::rofl:

Wat een kak zooi dit! :frowning:

Oke sorry voor 3 dubbel post, maar wtf dit was echt dom?? :woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming:

Toch nog 3-3, wat een gekke avond. Jammer dat het niet genoeg is voor groepswinst

Kijkt er iemand Ajax? Zo zielig voor de Graafschp hahhaah

1 like

Jazeeeeeker, afmaken die handel

2 likes

PSV en Ajax hebben nu exact hetzelfde doelsaldo

Ik kreeg bijna medelijden, tot ik dacht aan die wedstrijd bij hun waarin wij geen kampioen werden. Toen was alle medelijden weg.
Wel leuk ik zit nu in de trein van arena naar huis, dat we net bij de arena weg reden werd er omgeroepen: " dit is een mededeling voor alle Ajax fans; gefeliciteerd met de 8-0 overwinning" zo cute

5 likes

Ahhhhhh te leuk zulke mededelingen

Oh ja dat was echt een leuke wedstrijd #sorrynotsorry

Ajax - Real Madrid, best zware loting (wel te verwachten natuurlijk, er zijn alleen maar grote ploegen meer over) maar misschien toch wel te doen.

ohh wat erg van Ajax…

Ben echt boos

1 like

Hoe kan dit? Echt, soms vraag ik me af of ze expres verliezen.

Zo erg, echt typisch dat ze dan ook niet kunnen winnen op het moment dat PSV punten morst…
Maar natuurlijk was het wel al een aderlating dat Onana niet in doel stond.

1 like

En die jongen is dus nog maar 21…
Wel fijn voor Waalwijk en Willem II dat zij ook nog zoveel geld krijgen.

2 likes