Nu durf ik wel te juichen hoor
Oh heerlijk dit! Ik ga vast naar het Stadhuisplein in Eindhoven
Ben in het buitenland dus kan niet kijken, maar was Feyenoord heel goed of Ajax heel slecht?
Wow wat een uitslag
Ben zo zo zuur. Verdomme zeg.
Ben zooo benieuwd naar Ajax!
Yesss! Gewoon op voorsprong
Ohhh vreugde van korte duur
Pfff heftig dit, ook dat het zo lang duurt voor je dan het verlossende woord krijgt of die goal wordt afgekeurd of niet. Brengt je toch totaal uit je concentratie.
Edit: ik ben op zich voorstander van de VAR hoor, maar vond dit wel lang duren.
Maar echt⦠zoo blij en dan die stomme VAR beslissing.
Fuck off. Zeg me niet dat deze ook wordt afgekeurd
Edit: yesss 1-1
Ah wat jammer voor Ajax. Ze stonden echt goed te voetballen vandaag maar 't mocht niet zo zijn.
pfffff zo kut dit echt niet leuk. Ik vind voetbal met zoβn VAR ook echt stom, het spel ligt er gewoon helemaal uit als het zo lang duurt zoals deze wedstrijd bijvoorbeeld en ik ga me daardoor ook echt ergeren aan elke overtreding die niet gezien/gefloten wordt. Want ja, als het dan helemaal eerlijk moet dan Γ©cht ofzo.
Echt stommm dit het was ze zo gegund, ik vond ze echt goed. En dat machogedrag van die madrilenen, bah
Als je in het stadion zit heb je ook totaal geen idee wat er allemaal bekeken wordt op xoβn moment. Je zit alleen naar een stom kloppend VAR geluid te luisteren. Haalt echt de sfeer weg uit de wedstrijd.
Nou gaan we hoor
wie kijkt er mee?
Yes present! Team Feyenoord hier!
Same!!
Hier ook team Feyenoord. Mijn vriend is al heel gefrustreerd allemaal armbewegingen aan het maken. Jammer dat de spelers die instructies niet kunnen zien.
Sooowwww, 2 mooie kansen voor Feyenoord
ik ook
zoo die van ziyech