Wooow deze was heel mooi!
Ik ben niet eens voor Ajax, maar dit vind ik leuk
Wooow deze was heel mooi!
Ik ben niet eens voor Ajax, maar dit vind ik leuk
wat een zenuwslopend wedstrijd is dit zeg
SCHĂNEEEEEEEEEEEEEE
Echt wauw, wat een wedstrijd. Mijn man baalt dat hij weg is en niet kan kijken, maar ik hou hem netjes op de hoogte
Jongens dit KAN toch niet 

wat een achtbaan
Ik ben niet voor Ajax maar heb geen spijt dat ik toch kijk. Wat een wedstrijd.
Zou Ramos al spijt hebben van zijn gele kaart in Amsterdam 
Haha oh ik haat huilende mensen ook echt, krijg bijna medelijden met de Real-Madrid supporters
Gewoon door naar de volgende ronde!!
Niet verwacht, wel gehoopt. Wat een prachtige voetbalavond! 
Wauw echt genieten!
Behalve dat ik nu never kan slapen door de adrenaline hahah.
Hahah ja precies dit!
Zo ik ben blij dat ik nog op tijd thuis was om de tweede helft te kunnen zien! Real uitschakelen voelt toch ook wel een beetje als eindelijk gerechtigheid voor die 1-7 toen haha.
Ik ben zooooo trots 
Heb echt op het puntje van mn âstoelâ gezeten. Wat een wedstrijd. Heb mn vader ook zelden zo fanatiek gezien en op een dinsdag tot zo laat op haha. Voelde echt als nederland-spanje op dat ek in 2010 zo erg zat ik er in en spannend vond ik het
Edit: nog maar een wijntje om het te vieren dan toch?
wijn! bier! champagne!
wat een avond, wat een mooie wedstrijd
Ben zoo benieuwd wie we de volgende ronde treffen! Hoop echt dat het spel dan ook zo goed is
Bij de thuiswedstrijd zei ik al dat we door zouden gaan en na afloop had ik ook gewoon nog vertrouwen. Mijn broertje en zijn vrienden wilden in Madrid gaan kijken, maar hadden geen kaarten kunnen krijgen. Toen kon ie met een kennis van zijn vriendin mee, maar die kent hij niet. En hij had er al geen vertrouwen meer in, dus zag het niet zitten om dan met een groep onbekenden te gaan. Die heeft nu spijt denk ik 
Ik schenk er ook nog maar 1 in denk ik @L.C & @Roguee, wil alle reacties zien. Mijn vriend is vrij snel na de rust in bed gedoken (hij komt niet uit NL en hoe zeer ik ook mijn best doe is de liefde voor Ajax nog niet echt hoe het zijn moet haha)
Mijn vader moet morgen om 6 op, maar is in bed nu toch nog maar ook de nabeschouwing aan het kijken, kan voorlopig niet slapen denk ik.
Zou uit mezelf waarschijnlijk nooit de wedstrijd opgezet hebben, maar ben toch maar heel fanatiek mee gaan kijken haha
En: proost 
Pohhhh ben zo in euforie, kan het nog niet helemaal geloven⊠Drink nog maar een wijntje terwijl ik mn wekker zet haha. Savonds een vrouw sochtends een vrouw
Wat een avond was dit! Ontdekte dit topic net pas helaas! Nu nog een paar keer de herhalingen bekijken om na te genieten! 
Ben benieuwd wie ze zullen loten!