Dit. En ik ben niet eens voor AZ of Willem 2
@May ik zit iedere keer ook echt als een debiel met mn handen half voor mijn ogen hahah. Terwijl van mij in principe allebei de partijen mogen winnen hahah.
Wauw inderdaad hahah! Heerlijk!
Hahaha precies. Ik wilde zeggen dat ik misschien iets meer voor Willem 2 ben dan voor AZ aangezien ik vermoed dat dat een iets makkelijkere tegenstander is voor Ajax, maar dat is al niet meer nodig aangezien dat ook gebeurd is.
Wat denken jullie voor vanavond, wie gaat er door in de champions league?
- Ajax
- Real-Madrid
0 stemmers
Realistisch gezien verwacht ik niet dat Ajax doorgaat. Al hoop ik stiekem wel op één of ander wonder, het kan namelijk altijd.
Ik hoorde net dat er best veel kansen zijn voor ajax. Ik dacht echt dat ze 4-0 moesten winnen ofzo haha maar schijnbaar kan 0-2,0-3,1-3 en bij 1-2 verlenging. Mijn insziens is 2 doelpunten opzich mogelijk
Als ik dit zo zie, dan lijkt het inderdaad toch mogelijk om op zn minst 2x te scoren.
We zullen het vanavond zien.
Zin in nacho’s
Oh ik ook he haha! Ben helemaal gespannen. Wil eigenlijk gewoon niet kijken, want ik weet zeker dat als ze verliezen ik teleurgesteld ben haha . Soms schaam ik mij wat voetbal met mijn humeur kan doen
Gewoon een goal!
Woow netjes!
Heerlijk! 1 kans en gewoon goal, ondanks de betere start van Real
Hahah same!
Mijn vader en ik schreeuwde erg hard haha
Woehoeee!!!
Wat is dit!!! HEERLIJK gewoon 0-2
Bam bam bam!
Ik moet morgen denk ik wel even een excuus bloemetje gaan brengen bij mijn buren
2 blessures in 5 minuten, als ze deze ook moeten wisselen blijft er nog maar een wissel over voor 'n uur voetbal
noooo dit is zo cute