Voetbaltopic (Deel 1)

Hahaha niet dus (heel fijn, want mijn voorspelling was 1-2)

1 like

Dacht ik ook, maar toch niet :smile:

1 like

Zo is het in het stadion dus ook, alleen groot het woord VAR op het scherm en dan minutenlang wachten terwijl de scheidsrechter met z’n vinger tegen z’n oortje geduwd staat en vervolgens meestal een totaal onbegrijpelijke beslissing als je de beelden niet kunt meekijken. Het wordt steeds minder leuk om in het stadion te kijken.

2 likes

Hahaha wat is dat nou weer

2 likes

Laat ze nu winnen. Alsjeblieft. We zijn zo dichtbij

Na 22 jaar HALVE FINALE :tada: wat een wedstrijd. Mijn keel doet pijn haha

1 like

Ik kan wel huilen van blijdschap gewoon!

Yeesssss!

Eindelijk na 22 jaar in de halve finale go Ajax

1 like

:raised_hands:

Historisch moment dit hoor. Manmanmanman

Woop woop.

Ze steken hier vuurwerk af hahaha.

1 like

Zo lekker dit!! Baalde zo erg dat ik nou net dit seizoen steeds dinsdag- en woensdagavond niet thuis was. Maar deze mooi kunnen zien! Ben benieuwd naar de halve finales!

3 likes

WOOP WOOP :smile:

Bizar als je je bedenkt dat Ajax dus ook nog gewoon 3(!) voorrondes heeft gespeeld hè, zij zitten nu het langst van alle teams in deze Champions League. Echt mega knap.

12 likes

Goed voor het Nederlands voetbal, maar stiekem had ik gehoopt dat Ajax niet door zou gaan haha…m’n haat jegens Ajax is dan toch te groot.

Pfff mn billen kunnen zich weer ontspannen hoor maar zooo blij :heart_eyes:

Haha dit snap ik dus nooit. Volgens mij heeft alleen ajax dat effect ook. Ik ben echt groot geworden met ajax maar als psv hier stond had ik echt voor ze geduimd.

7 likes

Ja ik heb dit andersom. Ik ben echt opgegroeid met PSV (en hoop tegen beter weten in nog steeds dat ze kampioen worden haha), maar ik heb echt gejuicht voor Ajax vanavond hoor.

2 likes

Mijn god heel Amsterdam ontploft. Wat een wedstrijd weer, genieten :x::x::x:

6 likes

Ik begrijp dit echt niet. Ook al stond FC Lutjebroek in de halve finale, ik zou voor elk Nederlandse team zijn. Dit soort momenten zijn echt zo zeldzaam voor het Nederlandse voetbal die normaal verzuipen in de wereld van commercieel voetbal.