ik hield het niet meer omgggggg
Eindelijk na 22 jaar in de halve finale go Ajax

Historisch moment dit hoor. Manmanmanman
Woop woop.
Ze steken hier vuurwerk af hahaha.
Zo lekker dit!! Baalde zo erg dat ik nou net dit seizoen steeds dinsdag- en woensdagavond niet thuis was. Maar deze mooi kunnen zien! Ben benieuwd naar de halve finales!
WOOP WOOP 
Bizar als je je bedenkt dat Ajax dus ook nog gewoon 3(!) voorrondes heeft gespeeld hè, zij zitten nu het langst van alle teams in deze Champions League. Echt mega knap.
Goed voor het Nederlands voetbal, maar stiekem had ik gehoopt dat Ajax niet door zou gaan haha…m’n haat jegens Ajax is dan toch te groot.
Pfff mn billen kunnen zich weer ontspannen hoor maar zooo blij 
Haha dit snap ik dus nooit. Volgens mij heeft alleen ajax dat effect ook. Ik ben echt groot geworden met ajax maar als psv hier stond had ik echt voor ze geduimd.
Ja ik heb dit andersom. Ik ben echt opgegroeid met PSV (en hoop tegen beter weten in nog steeds dat ze kampioen worden haha), maar ik heb echt gejuicht voor Ajax vanavond hoor.
Mijn god heel Amsterdam ontploft. Wat een wedstrijd weer, genieten 

Ik begrijp dit echt niet. Ook al stond FC Lutjebroek in de halve finale, ik zou voor elk Nederlandse team zijn. Dit soort momenten zijn echt zo zeldzaam voor het Nederlandse voetbal die normaal verzuipen in de wereld van commercieel voetbal.
Haat is ook wel een groot woord en misschien niet zo handig gekozen, want dat doe ik ook niet 
Ik ben gewoon geen fan van Ajax. Dit elftal vind ik echt fantastisch en ze laten prachtig voetbal zien, maar dat eeuwige WZAWZDB van de aanhang vind ik echt zó hinderlijk. Ik ben zelf supporter van een kleine club en kom ook uit een dorpje, dus het hangt ook allemaal samen met dat ‘arrogante Amsterdamse gepraat’. Bij PSV en Feyenoord heb ik dat totaal niet (en ben daar vast niet de enige in). Lekker Calimero, I know. Ik vind het wel top voor het Nederlandse voetbal.
En dat kan je kinderachtig, gek, niet normaal, etc. vinden, maar voetbal is emotie en zoiets kan er toch ook bijhoren? Niet iedereen hoeft voor dezelfde club te zijn. Ik zit rustig thuis tv te kijken en doe er geen vlieg kwaad mee dat ik er zo over denk, dus ik doe wel normaal joh. Het is niet dat ik ooit heb lopen rellen tegen Ajax supporters omdat ik ze zou haten, dat durf ik niet eens haha. Boeiend wat ik vind.
(M’n vriend is overigens wel voor Ajax, gaat prima samen haha en we accepteren elkaars mening haha)
Ik baal zoooo dat ik niet in Amsterdam ben joh!
Ben je er 30 april of 7 mei weer?
Het was gister echt insane, heel Leidse vol met scooters en getoeter
Ik durfde bijna hier niks te plaatsen maar heb bijna hetzelfde. Ben zelf voor Feyenoord dus dat is nog gevoeliger. Ik vind het best knap hoor. Maar oprecht heel blij en enthousiast zijn? Nee, ik kan dat niet. En als mensen dat kinderachtig willen noemen, prima maar dat is nou eenmaal mijn gevoel. In Italië of Spanje gun je het ook niet die ene club die nog in de Champions League zit maar omdat Nederland klein is moeten we allemaal ineens achter Ajax staan.
noooope pas weer in oktober hahaha
Dat laatste speelt voor mij ook mee ja. Ajax speelt nu zo goed, het is gewoon mooi om te zien dat een relatief kleine club (vergeleken met de clubs waar ze tegen speelden) zo ver kan komen en ook gewoon terecht wint. Ik kan echt genieten van een De Ligt en De Jong die het nu zo goed doen, dat gaat ook voor het Nederlands elftal heel goed zijn.
Maar ik ben wel blij als ze volgend jaar vertrekken, Ajax weer wat nieuws op moet bouwen en PSV weer gewoon kampioen wordt 
Ik was wel voor Juventus dus baal wel. Maar wel echt leuk dat een Nederlandse club nu in de halve finale staat.