Voetbaltopic (Deel 1)

Omg zit bijna te janken gewoon, omdat ik het zo mooi vind hahah. Ook voor Wijnaldum, omdat hij niet in de basis stond. Echt prachtig.

Maar dit bevestigt voor mij ook dat Ajax nog lang niet in de finale staat :flushed: ben nual zenuwachtig voor morgen

4 likes

Woow echt bizar dit! Super knap. Ben wel heel benieuwd hoe de wedstrijd nu gaat verlopen.

Ik ook, benieuwd of Barcelona gaat beseffen dat ze niet zomar in de finale staan. Want momenteel merk je duidelijk dat Liverpool vleugels heeft.

@Luipaard ik ben ook al zenuwachtig voor morgen, het wordt zeker geen appeltje-eitje.

Ja me too. Heb het idee dat mensen denken dat het een gegeven is dat ze in de finale staan maar dan denk ik neeee zeg nou niet! Ben zenuwachtiggggg

Woow gun dit Liverpool echt zo! Mooie club met een rijke geschiedenis. Hekel aan Barca dus dat komt goed uit.

1 like

Jaa wat een heerlijke actie!

Haha wat een lekkere actie!

omg wat een goal!!!

Hahaha als dit bedacht was vind ik t echt geniaal. Heerlijk

1 like

Haha geweldig!

Hahaha die goal was echt prachtig:
ā€œIemand anders mag hem nemen
afbeelding
ā€œ

11 likes

Ah ik ook hahah! Of Suarez. Zeker met dat rond spelen

Wat een prachtige wedstrijd!
Hoop op zo’n spektakel morgen ook, alleen ietsjes minder spannend mag ook wel. Anders overleeft m’n hart het niet haha

Heel vet! wordt sowieso een ā€˜underdog’ die de CL gaat pakken. Denk dat weinig mensen vooraf hun geld op liverpool, spurs of Ajax hebben gezet

5 likes

het is ze gegund!

op naar morgen!

5 likes

Omg yeheeeees :star_struck:

Wauw zo mooi

Ik zit hier gewoon met tranen in mn ogen terwijl ik niet eens persƩ Liverpoolfan ben. Morgen ga ik dus NIET in de kroeg kijken want dat wordt dan sowieso een ugly cry :laughing:

4 likes