Zeg dat maar niet tegen Piqué
Lol dubbel huilen
Haha ik ook 
Omg dat moment dat al die fans You’ll never walk alone zingen 
zo mooi.
Maar ik ben nu wel extra zenuwachtig voor morgen. Omg als barca met 0-3 de winst niet weet te behouden, slik. Maar ik heb zo’n hoop dat ajax wint 

Haha hier ook! Ik zeg net tegen mn vriend, morgen ga ik sowieso janken. Hij vroeg ‘als we niet doorgaan?’ Ik zei ook als we wel doorgaan. 
Door deze wedstrijd ben ik alleen helemaal bang voor morgen. Bij elke wedstrijd dacht ik tot nu toe van: ja je kunt niet blijven stunten, moet ook een keer afgelopen zijn natuurlijk, het is wel de CL en wij zijn een Nederlandse club. Maar de finale is zo dichtbij nu!
Ik ook! Een grote jankboel wordt het.
Wijnaldum: “for - nul” 
Heeeh dit had ik zo niet verwacht??? Geweldig, die Wijnaldum!
Hoi, dit is m’n eerste post hier! Ik ben ZO zenuwachtig voor vanavond haha. Pfoeee stel je toch voor dat Ajax doorgaat 

Zijn er nog tickets te koop? 
Ik dacht dat het al lang was uitverkocht!
Dacht al haha
Ik duim voor je mee dat het weer lukt!
Dit wordt een laaaaaange dag.
Ajax wel, maar Liverpool niet hoor. Dat was ook altijd al mijn titelfavoriet, en van velen denk ik. Ze kunnen nog steeds kampioen worden in de competitie en vorig jaar stonden ze ook in de CL finale. Ik vind het fantastisch want vind het een heel sympathieke club en een mooi team, maar underdog zou ik niet willen stellen. Ajax wel natuurlijk.
Ahhh ik ben zo gespannen!!! Ik heb vanmiddag nog drie uur een veiligheidstraining op werk waar ik echt moet opletten maar weet niet hoe ik daarheen ga komen hoor :")
Weer een leuk filmpje over Vertonghen
, Alderweireld, Sanchez en Eriksen.
Maar dit is nog mooier, we’re halfway there
Zooo spannend
ajax filmpjes 
oh my, ik ben niet snel jaloers op mensen maar nu echt wel! 

Ik moest vanochtend ook om 6.30 opstaan, maar kon gisteren niet slapen naar LVP - FCB (echt waarom ook?) en heb zooo veel zin in vnv. We twijfelen steeds ergens kijken (voor sfeer) of toch thuis (voor goed beeld). Maar ik heb voor de zekerheid een kaasplankje gekocht haha.
Waar kijken jullie; thuis of ergens anders?
Ah ik kon ook echt niet slapen haha. Ik kijk thuis. Ken ook niemand hier in de buurt die voetbal uberhaupt interessant vindt 
ben op utrecht cs, zie al heel wat ajax fans lopen. spanning stijgt!!!
ik ga in de kroeg kijken in Amsterdam, zin in.
Ik ga ook in de kroeg kijken! Baal nog altijd zo dat ik net geen kaartjes had.