Ik wil in m’n Ajax-shirt naar de huldiging, maar moet daarna door naar Eindhoven. Lijkt me toch iets minder verstandig haha.
Ahh zielig!
prachtig filmpje! heb ik een traantje gelaten? wellicht 
zo trots op onze club uit amsterdam! vind het ook echt heel erg jammer dat ik niet naar de huldiging kan
Ah joh gewoon een trui ofzo mee!
Hoewel ik gisteren ook niet in m’n Ajaxshirt Londen in gegaan ben hahahahaha
Jammer dat ik niet bij de huldiging kan zijn, maar veel plezier voor degenen die wel gaan!
Ja, heb ik bij me! Jammer, werkze.
Veel plezier! 
Ik zag trouwens op de insta stories van Ajax hoeveel mensen er momenteel zijn op het Museumplein 
Ondanks het vreemde tijdstip, zijn de mensen toch massaal gekomen!
Probeer maar via een livestream het een of ander mee te krijgen van de huldiging!
Haha sta je dan, in de dichte mist. Ziet geen flikker
En ondertussen zit ik met tranen over m’n wangen door het stukje voor Nouri
Nos zendt toch gewoon uit. Ik lig daarna nu nl naar te kijken.
Exht zooooveel mensen, omg wou dat ik erbij was 

Ja ben inmiddels ook overgeschakeld naar de NOS
Zit hier bijna te janken! #34

Femke Halsema kreeg toch nog wel wat bier naar d’r toegegooid. Ze vingen het wel netjes net voor dr hoofd
Matthijs de Ligt, wat een charmeur; bier opvangen voor Femke halsema 
Vind het wel knap dat ze even wat komt zeggen, want wat ongemakkelijk om te zien dit 
Nu verder met het feest 
Mooi man de huldiging 
Respect voor meiden die er naartoe zijn, lijkt me vreselijk tussen al die springende gekken haha.
Ik kijk braaf vanaf mijn bank. Wel bezig met opvoeding van de kleine, die kijkt gezellig mee. (Mehhh foto toevoegen lukt ineens niet meer bij mij?)
Omg ten Hag
zo enthousiast aritmisch bewegen op three little birds. Mn hart smelt
Pfffff ik vond het heftig joh. Ben kapot hahah wat een testosteron. Oh trouwens ik vond het heeel leuk da de ajax vrouwen er ook waren
hij weet het nog niet, maar ik ga met hem trouwen
bij dezen zijn jullie allemaal uitgenodigd!