Voetbaltopic (Deel 1)

Net op RTL nieuws dat de huldiging donderdag gaat plaatsvinden om 16:00 op het Museumplein.

1 like

Ik hoop het! Museum plein is volgens mij ook wel een leukere plek voor de huldiging

Oh dank je!

Ja echt jammer. Nu maar hopen op de champions league

1 like

:x:
:x:
:x:

1 like

Ik kon de wedstrijd niet zien omdat ik moest werken maar oh wat ben ik blij!!! Ik gun het ze zo, zo jammer dat dit team niet bij elkaar blijft.

1 like

dit is mijn club, mijn ideaal :x: :x: :x: :heart:

2 likes

Ergens ben ik zelfs nog een beetje bang dat het woensdag om de Ă©Ă©n of andere bizarre reden nog fout kan gaan. Voor die spelers zal dat nog erger zijn denk ik idd.

Ik ook niet :roll_eyes:

Of PSV staat de hele wedstrijd met 1-0 voor en knalt er vanaf de 80ste minuut nog 14 in. Om het seizoen in stijl af te sluiten.

Waar kan ik tekenen?

Dat eerste inderdaad haha. Ik geloof ook niet dat t gaat gebeuren, maar ergens dacht ik na de wedstrijd even van: ohja shit het is geen 14-0, maar ‘maar’ 7-0.

Wat is De Ligt schattig trouwens. Dat interview: ‘ja sorry dat ik me zo liet gaan’, over dat zingen door die microfoon.

4 likes

Huh zong hij dat? Daar doelde ik niet op namelijk, heb ik niet meegekregen. Wat ik zag zong hij gewoon een Ajax-liedje. Direct na de wedstrijd.

Dit klopt toch niet wat jij zegt? PSV moet toch gewoon 14-0 winnen als Ajax verliest dan is PSV kampioen toch?

Ja dat klopt inderdaad! Ik bedoelde dat Ajax 7-0 verliezen en PSV 7-0 winnen ook kan. En dat 7-0 als uitslag ‘realistischer’ klinkt dan het scenario van 14-0.

Ik kan je in contact brengen met de afdeling in/omkoop van Heracles, voor de juiste prijs willen ze vast 15 doelpunten incasseren, en iedereen weet hoe Ajax bij de Graafschap op de laatste speeldag presteert
 :stuck_out_tongue:

4 likes

Dit klinkt interessant!

1 like

Vanavond naar Fortuna - Feyenoord :muscle:t3:

1 like

Yes, 1-1. Nog 14 te gaan :+1:

Zelfs mijn broertjes (fanatieke PSV-aanhang) waren het met me eens dat Ajax dit kamioenschap echt verdiend heeft. Dus ja, ik kan hier de humor wel van inzien :stuck_out_tongue:

6 likes

Ik vind de nieuwe uitshirts van Ajax veel beter dan die van dit seizoen.

Ik kijk echt met een brok in mijn keel naar de wedstrijd, wetend dat dit de laatste keer is met het huidige team.

2 likes

Vind je dat echt mooi? (#geennegatieveomgreactie, hoop ook dat het niet zo overkomt) Ik ben echt verbaasd, want jij bent de eerste waar ik van hoor (/lees) dat je het mooi vindt. Iedereen in mijn omgeving (en ik) vindt het lelijk. Ik vond het meer beige dan goud. Zo zie je echt dat smaken enorm verschillen.

:x::x::x: