Voetbaltopic (Deel 1)

Hahaaha. Nog een doelpunt erbij

Ik vond het vorige uit tenue ook leuk! Dit niet zo.

hahah ADO speelt gewoon even 6-2 (bij nog 4 doelpunten zouden ze naar de playoffs gaan)

:x::x::x:

10 likes

Dat detail voor Nouri op het kampioensshirt. Mooi gedaan! En top dat Tadic nog even mede-topscorer wordt!

7 likes

:x::x::x:

KAMPIOEN!

YES. Ik had de hoop halverwege het seizoen verloren, maar ze hebben het gewoon geflikt. YES

3 likes

Ja dat is heel mooi!

5 likes

Yesssss zo chill dit, al die blije koppies! Ben benieuwd wie er volgend seizoen nog allemaal speelt.

1 like


En nu officieel! KAMPIOENEN! :tada:
WZAWZDB

7 likes

:x: :x: :x: :heart:

2 likes

Kopen jullie altijd je eigen maat met shirts, of juist kleiner/groter? Ik wil ook heel graag een thuisshirt kopen, maar twijfel enorm (en twijfel of ik niet gewoon maat 164 van kids moet nemen)

Oh dank je wel voor je reactie. Dan ga ik daar op letten.

ik wil mijn vriend eigen meelokken naar het stadion voor een tour. En dan wil ik het daarna direct kopen.


Fijn wakker worden dit :heart_eyes:
5 likes

Dat media team van dit jaar verdiend een eigen huldiging.

5 likes

Gaan er mensen naar de huldiging straks?? :x::x::x:

Ja ik!

1 like

Ik ben gewoon jaloers op de Ajax supporters. Ik mis het kampioensfeest en de huldiging als ik dit allemaal zie :sob:. Maar goed Ajax heeft het verdiend dit jaar. Volgend jaar wij weer :red_circle::white_circle::crazy_face:.

3 likes

Noo :sob: ik zou gaan maar ik ben ziek :nauseated_face::face_with_thermometer:
En echt te ziek om te gaan, anders was ik gegaan…

Ik wil in m’n Ajax-shirt naar de huldiging, maar moet daarna door naar Eindhoven. Lijkt me toch iets minder verstandig haha.

Ahh zielig!