wel eeecht een schijt wedstrijd tot nu toe haha, hoop dat de tweede helft beter is!
Pff die tweede helft mag wel wat beter! Ben ook nog formule 1 aan het kijken in de ziggo app dus m’n telefoonscherm staat helemaal vol met sport haha
Donnyyyy 
godsamme
Het wordt nu toch wel penibel…
Ik zie het niet meer gebeuren hoor. Maar zou wel lekker zijn als t nu nog gelijk wordt
Sinds Ajax - Tottenham geloof ik dat alles kan
Ja daar heb je gelijk in. Laat het nu in ons voordeel uitvallen dan
Sjoooooongejongejongejonge
ik vind dat wisselen in de extra tijd altijd zooooooooooo kansloos
eigenlijk vind ik dit wel chill, kan er nu echt gefocust worden op het WK van de leeuwinnen (hallo wk geen ticket voor het ek spel) 
Matthijs de Ligt verruilt Ajax voor Juventus
Jaja hier kreeg ik zelfs een pushbericht over van de NOS 
ik kijk. Zat er snel in, verder beetje saai.
Ja ik ook. Verwacht dat Neres en misschien vd Beek nog wel weggaan. Ben ook benieuwd naar die Alvarez, want vond zijn komst best wel gehyped, terwijl ik er echt nog nooit van gehoord had. Nu speelt ie niet omdat ie nog geen werkvergunning heeft 
Ik vind deze wedstrijd veel te vroeg en vind dat het seizoen ook veel te vroeg begint. Voor mn gevoel is vorig seizoen net afgelopen
Einde van het seizoen vond ik veel te druk haha! Steeds die doordeweekse wedstrijden. Maar was wel leuk. Transfer van De Ligt heb ik niet echt gevolgd, dat hele soap gebeuren rondom die transfers met elke dag andere roddels vind ik altijd zo irritant. Ik wacht altijd tot iets definitief rond is en dan ga ik lezen en vind ik er iets van.
@anon95960165 leuk dat je gaat! Als het eenmaal wedstrijddag is word je wel enthousiast denk ik hoor!
Ik vind het juist wel leuk dat het alweer begonnen is!
Donnyyyy
Ik word echt chagerijnig van al die voetballers die achter hun handen praten. Echt irritant.
Ik vrees ook dat Donny aan één van zijn laatste wedstrijden in Ajaxshirt bezig is ja. Vind Schöne weg eigenlijk ook wel heel erg jammer. Toch iemand die een wedstrijd nog even voor je kon winnen met een goed geplaatste vrije trap. Zou niet zo snel weten wie dat in deze selectie ook kon. Toch wel aardig wat sterkhouders kwijt ook. Maar wie weet verrassen de aankopen nog!
Ajax gaat niet zo geweldig te horen aan het aantal scheldwoorden dat van beneden komt