Voetbaltopic (Deel 1)

Ja echt balen, hij kan zoveel! Beetje matig dit allemaal hè en PSV zal wel weer lucky zijn vanavond, ff scoren in de laatste minuut :stuck_out_tongue: die Van Bommel komt me nu al de strot uit maaaaaaar oké

1 like

Had ik ook verwacht/gehoopt! Ik had hem altijd heel hoog zitten, maar toch dacht ik dat ie bij Ajax wel aan zijn top zat. Niet dat ik denk dat Genoa nou zoveel beter is. Maar de competitie daar natuurlijk wel.

Slecht resultaat weer net. Was wel spannend

1 like

Ugh nu zit die Theo Janssen ook al bij Studio Voetbal. Ik weet niet preckes waarom, maar ik heb zo’n ongelofelijke hekel aan die man.

Hup Ajax!

1 like

YESSSSS

Omg yes ik was speciaal eerder weg gegaan van werk om de wedstrijd vanaf het begin te kunnen zien en dat was t zeker waard met zo’n vroeg doelpunt!

1 like

Echt ja pff!

Opzich is een gelijkspel genoeg, dan hoef je volgende week thuis alleen maar te winnen. Maar een overwinning daar maakt het zoveel makkelijker

Hopelijk doet Huntelaar het beter dan Dollie (kan bijna niet anders lijkt me)

Ok misschien eerst even verdedigen joejoee

1 like

Jaa weer ff zelfvertrouwen krijgen en De Ligt terughalen :stuck_out_tongue:

2 likes

Voor mijn gevoel hangt deze wedstrijd aan elkaar van de vrije trappen? Of ligt dat aan mij

1 like

Dit is wel echt jammer van dat eerste half uur! Verwacht eerlijk gezegd ook niet echt een goed seizoen. Zal wel weer een jaartje opbouwen worden na zoveel basisspelers weg. 2016 was ook goed, en 2017 weer opbouwen, 2018 weer goed. Dus in dat opzicht denk ik dat Europa League dit jaar zelfs interessanter is.

2 likes

Vorig jaar verwachtten mensen ook niet echt een goed seizoen :grimacing:

Het is nog wel een beetje slordig allemaal. Ze zijn niet zo heel slecht maar ook niet heel goed, mis een beetje (heel erg) de passie van de tweede helft van vorig seizoen.

2 likes

Nouja de verdediging is wel echt heeeeeel matig. Maar ze moeten denk ik ook nog meer een team worden ofzo?

1 like

Ja ik snap blind op het middenveld niet zo goed. Mijn keuze zou dezelfde verdediging als vorig seizoen zijn maar dan schuurs i.p.v. de ligt

Hopen op nog minimaal 1 uit doelpunt dan maar

2 likes

Idd! Zeker gezien zijn Nederlands vorig seizoen dus blijkbaar niet zo heel best was. Toen hij hoorde dat hij aanvoerder werd is hij heel hard gaan werken omdat hij vond dat hij dan Nederlands moest spreken. Dat vind ik echt heel lief haha.

3 likes

Iemand ajax -paok ah kijken?

Can’t handle

1 like

Jaa mijn hart zit echt in m’n keel hiero

1 like

De ‘tijdperk voor 2016’- trauma’s komen weer terug door deze wedstrijd. Goed spel, kansen, maar niks gaat erin en alles zit tegen. Hopelijk net als vorige wedstrijd na rust een stuk beter.

Als 'ie 'm nou weer mist he :cry: