Nu zitten we wel goed, dit geven ze niet meer weg
oh man, YESSS. nu geen rare dingen doen jongens.
Interview voor de wedstrijd zeiden zowel Overmars als Ten Hag dus juist van niet, dat hij waarschijnlijk bleef. Maargoed nog drie weken te gaan natuurlijk.
Zou niet voor het eerst zijn dat er wordt gezegd dat iemand blijft en de volgende dag de transfer naar buiten komt. Dus die uitspraak zegt voor mij weinig
Whyyyyy
Echt wtf was dat danā¦
De vorige keer dat Onana zorgde voor geel eindigde dat niet echt zo geweldig 
Altijd die laatste minuten ook. Serieus doe er eens wat aan Ajax, want dit blijft echt een dingetje. Eigenlijk wil ik nu gewoon de tv uitzetten en de NU.nl push afwachten. Maar nee, ik ga mezelf kwellen en dit toch aanzien. Voetbalfans zijn eigenlijk rare wezens.
Zooo dat gaat er fel aan toe zeg jezus
Zo die spelers van PAOK. Wat een lef
Haha so true. Na tottenham durf ik niet meer te ademen.
Wtf doen die spelers en die staf. Zoooo onsportief
Meer geluk dan wijsheid, maar rondje verder
Wat een mafkikkers man. Lekker intimiderend voor de scheidsrechters.
Nouja ze hebben een voorzitter die het veld opkomt met een pistool als voorbeeld haha. Die scheidsrechter met die kaarten ook haha: jij krijgt geel, en jij, en jij en jij.
Soort Oprah, maar dan anders
Jullie krijgen allemaal een gele kaart *insert Duits accent van dat ene persiflage "
Doei met geel!
Maar hier moeten ze een boete oid voor krijgen? Zulk onsportief en intimiderend gedrag, zal niet gewaardeerd worden door fifa (of wie is hierbij betrokken?)
UEFA, zal idd wel een flinke boete worden. Als je voor āblokkeren van de trappen door fansā al 20.000 euro boete krijgt. Denk zelfs wel een extra straf erbovenop.
Edit: Ajax zit nu sowieso in de groepsfase EL toch? Of ben ik in de war.
Sierd zei toch ook dit krijgt nog wel een gevolg.
Gekke club, idd die voorzitter met wapen op het veld, volgens mij jaren geleden toen ze tegen az moesten hadden ze hun eigen stadion in de fik gezet.