Voetbaltopic (Deel 1)

Jajaaa :tada:

Missie 1 van 3 :heavy_check_mark:
CUPWINNERS :tada:
Nu op naar de schaal!

8 likes

Hahah same, ik ging maar snel terug nog even naar de keuken :stuck_out_tongue:

Hoezo? Kan niet kijken!

Woow, spannend nu :smile:

Ahhhh nice! Love it. Had dat zondag ook op het veld, zo’n kolkende Kuip, kan daar ook echt emotioneel van worden haha.

1 like

Oooo mooi! Ik ben wel een beetje voor Liverpool haha dus dit vind ik leuk.

Nou nou, toch nog 2-0. Zou mooi zijn als Liverpool toch doorgaat, vind ze sterker

1 like

WOOOOW NICE!

Omg gewoon 2 goals in 3 minuten!

O m g whats happening? Hoe kan dit zeg haha. Prachtige wedstrijd.

2 likes

Bizar!!!

Omg love itttt!

Sorry vind barcelona zo’n onsympathieke club

1 like

Wauwww omg word er gewoon n beetje emotioneel van ofzo hahaha geen idee waarom?? Heb helemaal niks met Liverpool. Vind t gewoon heel tof voor Wijnaldum denk ik hahah

1 like

Omg zit bijna te janken gewoon, omdat ik het zo mooi vind hahah. Ook voor Wijnaldum, omdat hij niet in de basis stond. Echt prachtig.

Maar dit bevestigt voor mij ook dat Ajax nog lang niet in de finale staat :flushed: ben nual zenuwachtig voor morgen

4 likes

Woow echt bizar dit! Super knap. Ben wel heel benieuwd hoe de wedstrijd nu gaat verlopen.

Ik ook, benieuwd of Barcelona gaat beseffen dat ze niet zomar in de finale staan. Want momenteel merk je duidelijk dat Liverpool vleugels heeft.

@Luipaard ik ben ook al zenuwachtig voor morgen, het wordt zeker geen appeltje-eitje.

Ja me too. Heb het idee dat mensen denken dat het een gegeven is dat ze in de finale staan maar dan denk ik neeee zeg nou niet! Ben zenuwachtiggggg

Woow gun dit Liverpool echt zo! Mooie club met een rijke geschiedenis. Hekel aan Barca dus dat komt goed uit.

1 like