Italië! ![]()
Ben jij snel/vaak jaloers?
Italië! ![]()
Ben jij snel/vaak jaloers?
Cola zero! Drink eigenlijk nooit meer gewone cola.
Ben je een zomerliefhebber of herfst/winterliefhebber?
Herfst & winter! ![]()
Goud of liever zilver als sieraad?
Goud.
Hoe ziet jouw droomhuis eruit?
Ik ben vrij makkelijk tevreden met een huis, dus droomhuis hoeft echt niet een mega villa met zwembad ofzo te zijn. Mijn droomhuis is vooral gewoon helemaal in orde, zonder gebreken, genoeg opbergruimte, genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen, overal mooi afgewerkt, met airco in de woonkamer en slaapkamers, en een goed onderhouden tuin met veel groen en een fijne set en parasol om buiten te zitten. Ok misschien ben ik toch wel veeleisend ![]()
Wat was het allermooiste/-beste/-memorabelste live optreden wat je gezien hebt en waarom? (Mag muziek maar ook theater ofzo zijn)
Ondanks dat ik veel live heb gezien, vallen voor mij de echt grote namen vaak tegen. Of omdat je te hoge verwachtingen hebt (had ik bij Foo Fighers en Muse bijvoorbeeld), of omdat je er veel te ver vanaf staat. Daarom:
Beste Florence and the Machine, ik hou van haar stem en optreden was ook echt mooi met stukken dans enzo ertussen. Ik was samen met mijn vriend en we hebben echt een hele fijne avond gehad. + RHCP want die wilde ik al 20 jaar zien en was een voor hun doen goed concert. Heel erg van genoten.
Memorabelste was Goldband Lowlands 2022. Eerste festival na corona, midden in de pit. Heerlijk! Helemaal niet perse mijn muziek, en later veel te veel opgehyped. Maar wat heb ik genoten met mijn vrienden.
Om in het zelfde straatje te blijven; welke band/artiest zou je nog graag een keer willen zien?
Ik zou Ed Sheeran heel graag nog een keer live willen zien. Ik had hem op Pinkpop gezien en ik vind hem live echt goed!
Welk talent zou je graag willen hebben?
Ik weet niet of het echt een talent is maar: goed en overal kunnen slapen. Ben toch zo ontzettend positief jaloers op mensen die snel in slaap vallen, altijd goed doorslapen, onderweg of waar dan ook kunnen slapen, dat het gewoon nooit moeite kost. Heerlijk lijkt me dat. (En anders zou ik ook wel goed en makkelijk willen kunnen dansen.)
Wat was je lievelingsleeftijd tot nu toe?
28
Wat is je lievelingssnack?
Komkommer
Met wie zou je een dag willen ruilen?
Kim Kardashian
Hoe ziet je droom badkamer eruit?
Sad beige met een lekker groot bad erin.
Wat is je favoriete snack savonds op de bank?
Hot cheetos en augurk, en dan tegelijkertijd eten ![]()
Wat is jouw favoriete “rare” voedselcombinatie?
Boterham met kaas en hagelslag.
Welke soort thee vind jij het lekkerst?
Rooibos chai van Clipper
Wat is je favoriete selfcare ritueel/activiteit?
Na een dag werken een avondentree bij een saunacomplex met een vriendin
M’n doel is om dit ooit nog eens een keer alleen te gaan doen maar dat vind ik toch nog spannend
Waar heb je het meest zin in dit weekend?
Dagje Parijs zondag. Door een overstap.
Wat vind je echt goor, wat de meeste mensen juist heel lekker/fijn vinden?
Croissants
Wat is go to bestelling bij de Mac?
2 quarterpounders, medium friet en frietsaus
Wat is je meeste favoriete kaas?
Comté
Waar kijk je aankomende week naar uit?