De eerste week verlof, dus niks moeten en alleen doen wat ik wil. Oh en een zwangerschapsmassage.
Wat is je favoriete frisdrank?
De eerste week verlof, dus niks moeten en alleen doen wat ik wil. Oh en een zwangerschapsmassage.
Wat is je favoriete frisdrank?
Cola zero
Wat voor outfit heb je nu aan?
Een groene jurk tot mijn kuiten.
Wat is je favoriete seizoen?
Winter.
Wat is jouw lievelings snoep?
Herfst, maar dan wel de herfst met nog een kleine beetje nazomer en niet al te veel regen.
Welke sport doe je?
Ik sport niet
Ik wandel alleen.
Draag je thuis sokken?
Alleen in de herfst, winter en lente, of als ik in de zomer buiten schoenen met sokken aan heb gehad. Van die sneskersokjes doe ik trouwens thuis ook altijd direct uit.
In wat voor staat verkeert jouw huis meestal qua opgeruimdheid, en ben je daar tevreden mee? (Sorry 2 vragen in 1)
Rommelig, ik laat vaak een spoor na. Doe ik niet bewust. Mijn man vind het vooral vervelend dat ik het niet expres doe en ruimt achter me aan op. Ben dan wel vaak ineens wat kwijt.
Wat is de fijnste herinnering die je te binnen schiet?
Een helicopter vlucht met mijn vader. Hij is er niet meer en de vlucht was zeer spontaan, terwijl we er langs reden. Mijn gezin had niet veel geld dus dit was heel bijzonder.
Hoe zou (een dag in) jouw leven eruit zien zonder internet?
Koekjes bakken, lekker wandelen in het dorp, boek erbij pakken en een lange self care avond: in bad, haar masker, gezicht masker, nagels lakken, scrubben alles!
Hoeveel planten heb jij thuis staan?
Op de benedenverdieping 23, en op mijn werkkamer boven 4. Die op m’n slaapkamer heeft helaas de zomervakantie niet overleefd.
Wat is je laatste grote aankoop geweest?
Nieuwe hoezen voor 2 IKEA ektorp banken, was rond de 450€
Ga je dit weekend iets leuks doen, zo ja wat?
Ik sta op een markt in mijn dorp voor glpvda en zondag naar de rockabilly square in Dordrecht!
Als je zou kunnen teleporteren, waar zou je dan nu zijn voor een avondje?
Lake Tekapo in Nieuw-Zeeland, een avond aan het water zitten. Ik vond het zo prachtig daar en kwam echt tot rust.
Woon je liever in een stad of dorp?
Dorp, maar wel een “luxe” dorp met alle voorzieningen. Naar een ander dorp rijden voor een supermarkt gaat me te ver.
Wat is het allermooiste dat je in je huis hebt staan?
M’n piano!
Wanneer en waar heb je voor het laatst gezwommen?
Ik heb echt geen idee, dat zal zeker 10 jaar geleden zijn. Ik denk in een meer in Zweden.
Welk nummer heb je als laatst geluisterd?
Bad dreams van Teddy Swims.
Waar ging de laatste youtube video die je gezien hebt over?
Miauwende katten omdat mijn zoontje het geluid van een poes wilde horen ![]()
Wat is je favoriete kledingstuk (specifiek iets wat in je kast hangt bedoel ik dan) en waarom?
Een rode jurk die mijn ex door midden heeft gescheurd en ik heb laten fixen. Kon niet meer helemaal recht maar dat is prima, het doet me denken aan dat ik alles wat hij gebroken heeft, weer kan helen.
Laatste keer dat je bent wezen bowlen?